تجارت الکترونیک

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 3, 2022
12:02 دوشنبه، 13ام دیماه 1400
کد خبر: 131974

سامسونگ پشتیبانی از NFT را به تلویزیون‌های 2022 خود اضافه می‌کند

 
جهان توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT) طرفداران زیادی دارد و سامسونگ هم نمی‌خواهد از قافله عقب بماند. این شرکت اعلام کرده که پشتیبانی گسترده از NFT را به محصولات خود می‌آورد و این کار را با خط تولید تلویزیون‌های 2022 آغاز خواهد کرد.
 
سامسونگ در بیانیه‌ای در این باره گفت با توجه به افزایش تقاضا در زمینه توکن‌های غیرقابل معاوضه (NFT)، نیاز به ارائه راهکارهای جدید در زمینه نمایش و خرید توکن‌ها بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. این شرکت در سال 2022 اولین کاوشگر و بازار خرید NFT بر مبنای تلویزیون را معرفی می‌کند. این پلتفرم به کاربر اجازه خواهد داد تا در یک نرم‌افزار به دنبال آثار هنری بگردد و آن‌ها را خریداری کند.
 
پلتفرم سامسونگ مشاهده و خرید NFT را ممکن می‌کند
به گفته سامسونگ، پلتفرمی که در تصویر بالا دیده می‌شود به خالقان آثار اجازه می‌دهد کارهایشان را با دنیا به اشتراک بگذارند و خریداران هم می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. به‌علاوه، امکان پیش‌نمایش توکن‌ها قبل از خرید وجود دارد و کاربران می‌توانند درباره تاریخچه NFT و فراداده‌های بلاکچینی اطلاعات کسب کنند.
 
سامسونگ در تولید این پلتفرم توجه زیادی به جزئیات داشته است. قابلیت کالیبره ویژه‌ای که روی این پلتفرم قرار گرفته باعث می‌شود تنظیمات تلویزیون به‌طور خودکار به تنظیمات مدنظر سازنده اثر تغییر پیدا کند و نزدیک‌ترین خروجی به خود اثر نمایش داده شود. پیش‌تر از این تکنیک برای دالبی ویژن و نتفلیکس استفاده شده بود. حالا NFT هم سیستم مخصوص خودش را دریافت می‌کند.
 
انتظار داریم که با آغاز عرضه تلویزیون‌های 2022 سامسونگ اطلاعات بیشتری درباره پلتفرم توکن‌های غیرقابل معاوضه این شرکت منتشر شود. این غول کره‌ای با خبر امروز به اولین سازنده بزرگ تلویزیون تبدیل خواهد شد که پشتیبانی از NFT را به محصولات خود می‌آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.