5G, 6G, vRAN, OpenRAN

تلفن همراه

گوشی

January 6, 2022
12:12 پنجشنبه، 16ام دیماه 1400
کد خبر: 132065

گوشی سامسونگ S21 FE تنها دو روز بعد از رونمایی جهانی در بازار ایران عرضه رسمی شد!

21digir.jpg

ICTna.ir – تنها با گذشت دو روز از رونمایی گوشی جدید S21 FE سامسونگ در نمایشگاه CES آمریکا، این گوشی به طور رسمی در بازار ایران عرضه شد. دیجیکالا اعلام کرده این گوشی برای اولین بار در ایران، توسط این فروشگاه اینترنتی عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، فروشگاه اینترنتی دیجیکالا با گذشت تنها دو روز از رونمایی رسمی آخرین گوشی سامسونگ در نمایشگاه CES آمریکا، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G دو سیم‌ کارت با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی را با گارانتی 18 ماهه داریا همراه پایتخت و با وضعیت "موجود در انبار دیجیکالا" با امکان ارسال فوری و با قیمت 18 میلیون و 499 هزار تومان عرضه کرد. قیمت جهانی این گوشی با پردازنده اسنپدراگون 888 دقیقا 699 دلار است.

عرضه رسمی این گوشی به بازار ایران در حالی صورت میگیرد که وبسایت معتبر GSMarena وضعیت عرضه این گوشی را هنوز در حالت "به زودی" نگه داشته است.

gsmarenas21fe.jpg

[بروزرسانی ساعت 11:50]
بیانیه روابط عمومی نمایندگی سامسونگ در ایران

روابط عمومی داریا همراه بعنوان نماینده سامسونگ در ایران هم دقایقی پیش با ارسال یک بیانیه خبری به طور رسمی اعلام کرد "شرکت داریا همراه پایتخت، عرضه گوشی تازه رونمایی شده گلکسی S21 FE 5G سامسونگ را زودتر از تاریخ جهانی برای کاربران ایرانی سامسونگ شروع کرد و به این ترتیب ایران در رده اولین عرضه‌کننده‌های این گوشی در دنیا، قرار گرفت".

روابط عمومی نماینده سامسونگ در ایران در بیانیه خود که در ادامه عینا می آید اعلام کرده: گلکسی S21 FE 5G سامسونگ که در روزهای ابتدایی سال 2022 رونمایی شد و به خانواده پرچمداران S21 پیوست، زودتر از تاریخ عرضه جهانی در ایران عرضه می‌شود.
 
Daria - S21 FE 5G - PRL (2).jpg
 
گوشی موبایل گلکسی S21 FE 5G سامسونگ روز سه‌شنبه ۱۴ دی ماه (چهارم ژانویه) رونمایی شد.
 
این گوشی موبایل که تغییرات آن نسبت به نسخه S21، براساس نظرات و سلایق طرفداران انجام شده است، با قابلیت‌هایی همچون پردازنده ۵ نانومتری، صفحه نمایش با نرخ پاسخگویی لمسی 240 هرتز، قابلیت شارژ فوق سریع 25 وات، One UI 4 که به شخصی‌سازی ایمن این گوشی موبایل کمک می‌کند و… تولید شده است. سامسونگ در مراسم رونمایی از این پرچمدار جدید اعلام کرد که علاقه‌مندان در سراسر جهان می‌توانند این گوشی موبایل را از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ماه) تهیه کنند.   
 
این سوال برای بسیاری از طرفداران سامسونگ در ایران، که منتظر استفاده از این پرچمدار تازه و امکانات بی‌نظیر آن بودند، مطرح بود که چه زمانی می‌توانند این گوشی موبایل را خریداری و از آن استفاده کنند؟ داریا همراه پایتخت که در سه سال گذشته به خوبی با طرفداران و کاربران سامسونگ در ایران همراهی کرده و تلاش کرده است تا خدمات و محصولات خود را هم سطح استانداردهای جهانی سامسونگ نگه دارد، عرضه جدیدترین عضو خانواده S21 را در ایران شروع کرد تا بار دیگر بتواند خدماتی هم‌رده با تمام دنیا به کاربران ایرانی سامسونگ ارائه دهد.
 
داریا همراه پایتخت عرضه گوشی‌های گلکسی S21 FE 5G سامسونگ را، زودتر از تاریخ عرضه جهانی و در تاریخ ۵ ژانویه (۱۵ دی ماه)، برای کاربران ایرانی سامسونگ شروع کرد و به این ترتیب ایران در رده اولین عرضه‌کننده‌های این پرچمدار در دنیا، قرار گرفت. 
 
طرفداران سری گوشی‌های S21 سامسونگ، می‌توانند از امروز گوشی موبایل S21 FE 5G را با گارانتی ۱۸ ماهه داریا همراه پایتخت خرید و از امکانات جدید آن استفاده کنند. 
 
داریا همراه پایتخت در سال ۱۳۹۷ و با هدف کمک به عرضه واردات گوشی‌های موبایل و تبلت سامسونگ تاسیس شد تا بتواند به هموطنان خود کالا و خدمات پشتیبانی سامسونگ را، به عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل و تبلت در ایران، مطابق با استانداردهای جهانی عرضه کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.