آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

January 9, 2022
9:50 یکشنبه، 19ام دیماه 1400
کد خبر: 132107

دعوت از تمامی فعالان صنعت فضایی برای نمایش توانمندی‌ها

 
دبیرخانه‌ کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی در دومین فراخوان با تاکید بر برنامه‌ریزی برای شناسایی تمامی استعدادهای صنعت فضایی موجود در کشور، از تمامی شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی و صنعتی و پژوهشکده‌ها دعوت کرد تا توانمندی‌هایشان را در این کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن ارائه دهند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیرخانه‌ کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی پیرو اولین فراخوان در تاریخ ۲۰ آبان سال جاری به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت فضایی کشور، دومین فراخوان را به شرح زیر اعلام کرد:
۱- کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی در تاریخ ۱۴ بهمن ماه سال جاری (روز ملی فناوری فضایی) در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
۲- این کنفرانس ظرفیت، به صورت محدود و صرفا با حضور ذی‌ربطان حوزه فضایی برگزار می شود.
۳- در این کنفرانس ظرفیت از یک‌سو برنامه های توسعه و نقشه راه صنعت فضایی (نمایش تقاضا) توسط مسوولان ذیربط و از سوی دیگر توانمندی‌های داخلی صنعت فضایی (نمایش زنحیره تامین داخلی) از طریق شرکت‌ها/نهادهای برگزیده ارائه خواهد شد.
۴- دبیرخانه کنفرانس ظرفیت مایل است تمامی استعدادهای موجود در کشور را شناسایی و از آنان برای حضور در این رویداد مهم دعوت کند.
۵- از تمامی شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی و صنعتی، پژوهشکده‌ها و … درخواست می‌شود تا قابلیت‌های خود را به همراه تمایل برای حضور در کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن، حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری به نشانی info@telecomsyndicate.ir ارسال فرمایند تا پس از بررسی برای حضور در این رویداد دعوت شوند.
۶ حضور در این کنفرانس ظرفیت برای متخصصان صنعت فضایی برگزیده رایگان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.