اپراتورها

اپلیکیشن

تلفن همراه

January 11, 2022
14:03 سه شنبه، 21ام دیماه 1400
کد خبر: 132220

استقبال از پخش ویژه‌نامه‌های فاطمیه همراه اول

پخش ویژه‌برنامه‌های تولیدی همراه اول به‌مناسبت ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی در پلتفرم‌های روبیکا و آیگپ مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ویژه برنامه های «باب القبله» و «قدمگاه» که همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولید و از بسترهای روبیکا و آیگپ پخش شد، مورد استقبال مخاطبان این پلتفرم ها قرار گرفت.
 
ویژه برنامه باب القبله توانست به بیش از 2 میلیون نفر بازدید در روبیکا و نزدیک به هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کند. حجم ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب به 98.3 ترابایت و 3.3 گیگابایت رسید.
 
ویژه برنامه قدمگاه نیز به بیش از 1.6 میلیون نفر بازدید در روبیکا و بیش از 12.7 هزار نفر بازدید در آیگپ دست پیدا کرد. ترافیک مصرفی این برنامه در روبیکا و آیگپ نیز به ترتیب 80.3 ترابایت و 4.45 گیگابایت ثبت شد.
 
ویژه برنامه باب القبله با اجرای نازنین پیرکاری در ایام فاطمیه، میزبان مهمانانی همچون گلاره عباسی، شبنم قلی خانی، فریبا نادری، لاله اسکندری و سوسن پرور بود. قدمگاه نیز با اجرای سیدجواد هاشمی به میزبانی از غلامرضا صنعتگر، مهران رجبی، میرطاهر مظلومی و سیروس همتی پرداخت.
 
همزمان با شیوع ویروس کرونا طی دو سال اخیر، همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، با فراهم کردن زیرساخت‌های پخش زنده برنامه هیات‌های مذهبی و تولید ویژه‌برنامه‌های مناسبتی نظیر محرم و فاطمیه، سعی در برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های مذهبی این ایام داشته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.