تلفن همراه

گوشی

January 16, 2022
16:21 یکشنبه، 26ام دیماه 1400
کد خبر: 132366

پرچمدار موتورلا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسیلی!

 
براساس گزارشی جدید موتورلا مشغول توسعه موبایل پرچمداری با دوربین پشتی ۲۰۰ مگاپیکسل، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی او ال ای دی با لبه های خمیده است.
 
 به نقل از گیزموچاینا، طبق گزارش ها موتورلا تصمیم دارد موبایل پرچمدار «ادج ۳۰ اولترا»(Motorola Edge ۳۰ Ultra) را در بازارهای جهانی عرضه کند. این دستگاه نسخه تغییر یافته «موتورلا ادج ایکس ۳۰» است که در دسامبر ۲۰۲۱ میلادی اعلام شد.
 
اسناد جدیدی نشان می دهد این زیرمجموعه متعلق به لنوو روی یک پرچمدار جدید با نام رمزی «فرانتیر»(Frontier) کار می کند. پیش بینی می شود در این دستگاه نسل جدید تراشه اسنپ دراگون و یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی به کار رود.
 
طبق گزارشTechnik News موتورلا فرانتیر مجهز به یک نمایشگر او ال ای دی ۶.۶۷ اینچی با لبه های خمیده است که وضوحFull HD و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد.
 
دوربین سلفی این موبایل نیز۶۰ مگاپیکسلی است. علاوه بر آن موبایل مذکور مجهز به قابلیت امنیتی«همیشه روشن»(Always On) است که در تراشه Snapdragon۸ Gen۱ وجود دارد.
 
تنظیمات دوربین پشتی دستگاه نیز شامل یک لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی اصلی است و علاوه برآن یک لنز ۵۰مگاپیکسل اولتراواید و لنز ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو نیز وجود دارد.
 
این دستگاه احتمالا در دو نسخه که یکی ۸ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری ۱۲ گیگابایتRAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد داشت.
 
احتمالا موتورلا فرانتیر با سیستم عامل اندروید ۱۲ به بازار عرضه شود. درحال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره باتری دستگاه موجود نیست.
 
علاوه برآن زمان عرضه تجاری دستگاه و نام تجاری نهایی آن نیز اعلام نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.