تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 18, 2022
16:21 سه شنبه، 28ام دیماه 1400
کد خبر: 132436

مدیرعامل زرین پال در مراسم رونمایی از آکادمی زرین: می‌خواهیم تنها به عنوان پرداخت‌یار شناخته نشویم

 
زرین پال از محصول جدید خود با نام آکادمی زرین رونمایی کرد. این محصول جدید در حوزه آموزش نیروی انسانی متخصص و جهت رشد و توسعه نیروی انسانی در شرکت‌ها و افراد فعالیت دارد و با اینکه مدتی است از فعالیت آن می‌گذرد اما دیروز طی مراسمی به طور رسمی از آن رونمایی شد.
 
در این مراسم «مصطفی امیری» مدیرعامل زرین‌پال، «علی امیری» رییس هیئت مدیره زرین‌پال و «نازنین رحیمی» مدیر پروژه آکادمی زرین حضور داشتند. در این مراسم اعلام شد آکادمی زرین قصد دارد تا کیفیت نیروی انسانی در شرکت‌ها را بالا ببرد و این کار را با تیم خودش به طور آزمایشی شروع کرده و مهارت‌های تخصصی و مهارت‌های نرم را در برمی‌گیرد.

 
علی امیری: چهل درصد نیروهای خودمان در ابتدا مشتریان ما بودند
 به گفته مدیران زرین پال بسیاری از متخصصین امروزی در کار خود مهارت دارند اما نیاز دارند تا مهارت‌های نرم را نیز یاد بگیرند. علی امیری در پاسخ به این پرسش که چرا آکادمی زرین پال به وجود آمده گفت: «هم بحث مسئولیت اجتماعی و هم چالش منابع انسانی و موارد دیگر بود که ما را به ساخت این محصول واداشت. زرین پال یک میلیون کاربر در سراسر ایران دارد که همگی پتانسیل تبدیل شدن به نیروی انسانی خوب را دارند. باید بگویم سی چهل درصد نیروی وفادار و کاردرست تیم ما همه در ابتدا از پذیرندگان زرین پال بودند و سپس وارد تیم ما شدند. نکته اینجاست که تمام این افراد جزو بهترین نیروهای زرین پال هستند. ما در زرین پال یاد گرفتیم که چطور باهم رشد کنیم. ایده آکادمی هم از سمت مصطفی امیری شکل گرفت.»
 
مصطفی امیری: هر کاری کنید از ایران نمی‌رویم
 
مصطفی امیری نیز اعلام کرد از اول سال ۱۴۰۰ ایده شکل گیری این ایده مطرح شده است. او با اشاره به کارشکنی‌های متعددی که برای تیم‌های استارتاپی انجام می‌شود اعلام کرد: «واقعیت اینست که کشور را دوست داریم و هر کاری بکنید از این کشور نمی‌رویم. ما ماندیم که کار ایجاد کنیم و اشتغال ایجاد کنیم.»
 
او هدف اصلی این آکادمی را توانمندسازی نیروهای انسانی اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.
 
مصطفی امیری: نمی‌خواهیم گوشه رینگ پرداخت یاری باقی بمانیم
مصطفی امیری نیز در پاسخ به دیگر پرسش دیجیاتو مبنی بر اینکه چرا زرین پال دست به معرفی محصولات مختلفی می‌زند و این کار را با سرعت بالایی انجام می‌دهد اعلام کرد که شعار آنها همیشه «فراتر از یک درگاه پرداخت» بوده است: «ما نمی‌خواهیم در گوشه رینگ مبحث پرداخت یاری باقی بمانیم و با اینکه امیدواریم مشکلات این حوزه با تغییراتی در مدیریت‌های کلان بهبود پیدا کند اما اساسا نمی‌خواهیم در این گوشه رینگ باقی بمانیم و به فکر توسعه محصولات خود هستیم.»
 
امیری یکی دیگر از دلایل معرفی چندین محصول را نیز ابعاد جهانی شدن زرین پال معرفی کرد و اعلام کرد که آنها با این سبد محصولات متنوع می‌توانند خدمات گسترده‌ای را به داخل و حتی خارج کشور ارائه کنند.
 
امیری تاکید کرد که تا چند ماه آینده چندین محصول دیگر نیز از گروه زرین پال رونمایی خواهد شد.
 
بر اساس اطلاعات مندرج شده در سایت آکادمی زرین چندین کمپ از جمله کمپ آموزش روابط عمومی و مدیریت بازاریابی محتوا به زودی توسط این آکادمی برگزار خواهد شد که مدرسان این دو کمپ به ترتیب حمیدرضا نیکدل و پارسا کاکویی خواهند بود.
 
رحیمی: هم به سازمان‌ها و هم به افراد خدمات ارائه می‌دهیم
 
به گفته رحیمی آکادمی زرین در حال تعامل با چند پلتفرم کاریابی است که پس از گذراندن این دوره‌ها، شرکت در این آموزش‌ها به رزومه آنها اضافه و تایید شود.
 
مهارت جویان در آکادمی زرین به صورت تیمی بر روی پروژه های تعریف شده آموزش می بینند به همین دلیل نیاز به یکپارچه سازی متقاضیان برای رسیدن به بهترین بهره وری، تیم زرین پال در ابتدای ثبت نام افراد برای هر دوره، روزمه آنها را درخواست می‌کند تا افراد توانایی شرکت در دوره را داشته باشند. رحیمی اما در پاسخ به دیجیاتو که آیا افراد صفر و بدون تجربه نمی‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند گفت: «برای این دسته از افراد علاقه‌مند در ابتدا وبینارهایی شکل می‌گیرد و ویدیوهای آموزشی به آنها داده می‌شود تا پس از دریافت اطلاعات کامل بتوانند وارد دوره‌ها شوند.»
 
رحیمی به دیجیاتو می‌گوید که دو مدل سازمانی و انفرادی جزو مدل‌های اصلی آموزش آکادمی زرین است: «در بخش سازمانی هر شرکت یا سازمانی که در بخشی از مهارت‌های نیروی انسانی خود ضعف حس می‌کند، با ما وارد صحبت می‌شود و تیمی مخصوص آن شرکت برگزار می‌شود که محتوای محرمانه‌ای خواهد داشت و در بخش انفرادی نیز همه افراد واجد شرایط می‌توانند در دوره‌ها شرکت کنند.»
 
باید گفت با توجه به اینکه آکادمی زرین با دغدغه توان‌مندسازی نیروی انسانی متخصص شروع به فعالیت کرده است، پنلی نیز با همین موضوع در حاشیه این مراسم برگزار شد که راهبری این پنل به امیرحسین صادقی سپرده شد و «یگانه بهشتی» مدیر منابع انسانی زرین‌پال، «گلیاد اختری» مدیر منابع انسانی شیپور، «پرگل پارساپور» مدیر منابع انسانی Saman Solution و «ساناز دودانگه» مدیر منابع انسانی فناپ پلاس حضور داشتند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.