تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 24, 2022
14:42 دوشنبه، 4ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132618

انت ماینر S19 پرو پلاس Hyd معرفی شد: قدرتمندترین ماینر بیت کوین بازار

 
یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه‌های استخراج بیت کوین در جهان، بیت مین (Bitmain) از ماینر بیت کوین جدیدی به نام انت ماینر S19 پرو پلاس Hyd رونمایی کرده که هش ریت 198 تراهش بر ثانیه دارد و قدرتمندترین ماینر بیت کوین بازار به حساب می‌آید. این دستگاه برای عملکرد بهینه‌تر، از سیستم خنک‌کننده مایع بهره می‌برد.
 
مشخصات ماینر بیت کوین انت ماینر S19 پرو پلاس Hyd
بیت مین در یک توییت، مشخصات این ماینر را اعلام کرده. این محصول هش ریت برابر 198 تراهش بر ثانیه دارد، مصرف انرژی‌اش برابر 5445 وات است و بازده انرژی آن به 27.5 ژول بر تراهش می‌رسد. این ماینر از جدیدترین فناوری خنک‌کننده مایع بهره می‌برد که به گفته بیت مین، این فناوری را وارد دوره جدیدی می‌کند.
 
 
در بخش فروش وب‌سایت بیت مین اگرچه مشخصات این ماینر به چشم می‌خورد، اما اشاره‌ای به قیمت آن نشده. با این حال گفته شده که این ماینر از ماه مه تا سپتامبر 2022 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
 
بیت مین توصیه کرده که ریگ‌های ماینینگ از واحد نگهداری Antspace HK3 استفاده کنند. این واحد قادر به میزبانی 210 واحد Antminer S19 Pro+ Hyd است. این ماینر ابعادی برابر 410 در 196 در 209 میلی‌متر دارد و وزنش به 17.5 کیلوگرم می‌رسد.
 
اگر اطلاعات ارائه شده از سوی بیت مین درست باشند، با قدرتمندترین ریگ ماینینگ تا به امروز روبه‌رو هستیم و حتی نسل بعدی قدرتمندترین ماینر این کمپانی با هش ریت 140 تراهش بر ثانیه را هم شکست می‌دهد. در حال حاضر قدرتمندترین ماینرهای بازار، انت ماینر S19 پرو با هش ریت 110 تراهش بر ثانیه و ++Microbt Whatysminer M30S با هش ریت 112 تراهش بر ثانیه هستند.
 
در گذشته بیت مین از ماینر انت ماینر S19 XP با هش ریت 140 تراهش بر ثانیه رونمایی کرده بود که در ژوئیه 2022 از راه می‌رسد. انتظار می‌رود این محصول و همچنین مدل پرو پلاس Hyd مورد استقبال مناسبی از سوی ماینرها قرار بگیرند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.