تلفن همراه

گوشی

January 25, 2022
11:14 سه شنبه، 5ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132639

احتمال معرفی سری گلکسی S22 در 20 بهمن قوت گرفت

 
اگرچه سامسونگ بطور رسمی از معرفی نسل بعدی پرچمدارهایش در ماه فوریه خبر داده، اما تاریخ دقیقش را اعلام نکرده. حالا یکی از منابع معتبر بازار با انتشار پوستری که رسمی به نظر می‌رسد، از معرفی سری گلکسی S22 در تاریخ 20 بهمن (9 فوریه) خبر داده است.
 
در حالی که برخی شایعات به معرفی این خانواده در 19 بهمن اشاره کرده بودند، دیروز گزارشی منتشر شد که به رونمایی از این محصولات در تاریخ 20 بهمن خبر می‌داد. حالا «ایوان بلس»، منبع معتبر حوزه فناوری در توییتی، با انتشار یک پوستر به احتمال معرفی سری گلکسی S22 در تاریخ 20 بهمن قوت بخشیده است.
 
تاریخ معرفی سری گلکسی S22
معمولا سامسونگ در دعوتنامه‌هایی که برای مراسم‌هایش منتشر می‌کند، بطور غیر مستقیم اطلاعاتی درباره محصولات حاضر در رویداد مدنظر در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. با این حال در پوستری که توسط بلس منتشر شده، چنین چیزی به چشم نمی‌خورد. البته با دقت در این پوستر، می‌توانیم به نکات جالبی پی ببریم.
 
برای مثال در این پوستر با حرف S درون یک محفظه روبه‌رو هستیم که به نسل جدید سری گلکسی S اشاره دارد. در زیر این محفظه، عبارت «The Epic Standard» به چشم می‌خورد که ظاهرا با دست نوشته شده. همین عبارت می‌تواند نشان‌دهنده پشتیبانی گلکسی S22 اولترا از قلم S Pen و همچنین وجود محل خاص نگهداری آن در بدنه باشد.
 
در بخش پایینی این پوستر، تاریخ و ساعت برگزاری رویداد گلکسی آنپکد قرار دارد. سامسونگ چند روز پیش با انتشار یک تیزر کوتاه از معرفی جدیدترین پرچمدارهایش در ماه فوریه خبر داد.
 
طبق شایعات، در مراسم گلکسی آنپکد تنها با گوشی‌های سری گلکسی S22 روبه‌رو نمی‌شویم و کره‌ای‌ها از جدیدترین تبلت‌هایشان هم رونمایی خواهند کرد. احتمالا برای اولین بار، در خانواده گلکسی تب شاهد مدل اولترا خواهیم بود. در همین راستا باید منتظر معرفی گلکسی تب S8 به همراه تب S8 پلاس و تب S8 اولترا باشیم.
 
سامسونگ در روزهای آینده، تاریخ رسمی و دقیق معرفی گوشی‌های خانواده گلکسی S22 را اعلام خواهد کرد. در حال حاضر سیستم رزرو این گوشی‌ها و همچنین تبلت‌های سری گلکسی تب S8 فعال شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.