تلفن همراه

گوشی

January 28, 2022
12:04 جمعه، 8ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132724

تصاویری از قاب گلکسی S22 پیش از موعد رونمایی فاش شد

 
یکی از فروشگاه‌های خرده فروشی به نام MobileFun، تصاویری از چندین مدل قاب مخصوص گوشی‌های سری گلکسی S22 در فروشگاه آنلاین خود پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته است.
 
در بین قاب‌هایی که تصاویر آنها در وب‌سایت فروشگاه مربوطه منتشر شده، قاب‌های سیلیکونی،‌ قاب‌های چرمی و مدل‌های مختلف دیگری با ترکیب رنگ متنوع دیده می‌شود.
 
 
در یکی از تصاویر، قاب گلکسی S22 اولترا به همراه بریدگی مستطیل در گوشه سمت راست بالای آن دیده می‌شود. بریدگی مربوطه تقریبا ابعادی به اندازه دوربین دارد. همچنین طراحی قاب مربوطه نشان می‌دهد احتمالا باید منتظر دستگاهی با نمایشگر همیشه روشن باشیم که تاریخ،‌ ساعت و نوتیفیکیشن‌ها را نمایش می‌دهد.
 
براساس اعلام رسمس سامسونگ، انتظار می‌رود سری گلکسی S22 در ماه فوریه معرفی شود و تاریخ رونمایی آن احتمالا 19 بهمن خواهد بود.
 
سامسونگ تمام پرچمدارهای جدیدش را به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200، اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.1، گوریلا گلس ویکتوس و قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز می‌کند و این محصولات از استاندارد IP68 هم پشتیبانی می‌کنند.
 
 
بالاترین عضو این خانواده، گلکسی S22 اولترا خواهد بود که از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.8 اینچی OLED با رزولوشن 3080 در 1440 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز، 8/12 گیگابایت رم، 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.
 
 
سامسونگ برای مدل اولترا دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8، زاویه دید 85 درجه و لرزشگیر اپتیکال را درنظر می‌گیرد. این دستگاه همچنین دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر و دو دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 و 10 برابری خواهد داشت. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی به دوربین 40 مگاپیکسلی دسترسی پیدا می‌کنند.
 
 
گلکسی S22 پلاس دومین عضو قدرتمند این خانواده خواهد بود و سامسونگ آن را به نمایشگر 6.6 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌کند. این دستگاه 8 گیگابایت رم خواهد داشت و می‌توان آن را در نسخه‌های مجهز به 128/256 گیگابایت حافظه داخلی خریدای کرد. باتری این دستگاه 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.