تلفن همراه

گوشی

January 28, 2022
12:44 جمعه، 8ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132731

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 پیش از رونمایی فاش شد

 
انتظار می‌رود تا لنوو به زودی و پس از تعطیلات سال نو چینی از گوشی گیمینگ Legion Y90 در چین رونمایی کند و اکنون مشخصات کامل این دستگاه طبق اسناد ارائه شده از TENAA فاش شده است.
 
مشخصات احتمالی گوشی گیمینگ Legion Y90
 
 
گوشی گیمینگ Legion Y90 با شماره مدل L71061 در پایگاه داده TENAA رویت شده است و طبق اطلاعات ارائه شده، این گوشی از نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ 1080 در 2460 پیکسل بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت آن زیر نمایشگر قرار گرفته است.
 
در بخش عکاسی نیز شامل ماژول دوربین دوگانه روی پنل پشتی آن خواهیم بود که شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی می‌شود. برای عکس‌های سلفی نیز یک دوربین 44 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر آن قرار دارد.
 
در زیر کاپوت گوشی گیمینگ لنوو شاهد چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهیم بود و ظاهرا این گوشی در گزینه‌های مختلفی با 8، 10، 12 و 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 128، 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 راهی بازار می‌شود. در بخش سیستم عامل نیز احتمالا شاهد اندروید 12 از پیش نصب شده باشیم.
 
سرانجام Legion Y90 از یک باتری دو سلولی 5600 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که احتمالا از شارژ سیع 68 وات پشتیبانی خواهد کرد. با این حال در اسناد فاش شده تنها به یکی از باتری‌ها اشاره شده که ظرفیت آن 2650 میلی آمپر ساعتی است.
 
Y90 دارای ابعاد 177 در 78.1 در 1.9 میلی متر و وزن 252 گرم خواهد بود و انتظار می‌رود در رنگ‌های مختلفی مانند سیاه، سفید، آبی، فیروزه‌ای، سبز، طلایی، قرمز، نقره‌ای و خاکستری وارد بازار شود.
 
درباره زمان عرضه این دستگاه نیز هنوز جزئیات زیادی اعلام نشده و انتظار می‌رود تا لنوو در سه ماهه اول سال جدید از گوشی گیمینگ خود رونمایی کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.