تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

January 31, 2022
14:21 دوشنبه، 11ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132830

پاور بانک ۲۷ میلیون میلی آمپری که تلویزیون را شارژ می کند!

 
یک اینفلوئنسر چینی پاوربانکی با ظرفیت ۲۷ میلیون میلی آمپر ابداع کرده که همزمان می تواند ۲۰ دستگاه را شارژ کند. این پاور بانک قادر به تامین برق تلویزیون و ماشین لباسشویی نیز است!
 
 به نقل از گیزموچاینا، با توجه به روند استفاده از باتری های قابل جابجایی در لپ تاپ و موبایل ها، پاور بانک ها نیز اهمیت زیادی یافته اند و بسیاری از افراد آنها را همراه خود حمل می کنند.
 
نخست بیشتر مصرف کنندگان به دنبال باتری های ۵ هزار میلی آمپری بودند. پس از آن باتری های ۱۰ هزار و سپس ۲۰ هزار میلی آمپری محبوب شدند، زیرا دستگاه های الکترونیکی افراد بیش از پیش نیازمند انرژی بود.
 
اکنون یک اینفلوئنسر چینی گامی فراتر در این حوزه گذاشته و یک پاور بانک ۲۷ میلیون میلی آمپری را ابداع کرده است.
 
 
«هندی گنگ» اینفلوئنسر و تعمیرکار لوازم الکترونیکی چینی اخیرا ویدئویی در حساب کاربری ویبو و یوتیوب خود با عنوان«من یک پاور بانک ۲۷ میلیون میلی آمپری ساختم» منتشر کرده است.
 
با توجه به ساختار پاور بانک به نظر می رسد این مرد یک پک باتری عظیم برای خود ساخته که شبیه باتری خودروهای برقی است. سپس با استفاده از یک پوشش نقره ای فلزی، پک باتری را پوشانده و از آن محافظت می کند. به این ترتیب ابزار مذکور شبیه یک پاور بانک عظیم به نظر می رسد.
 
این اینفلوئنسر یک پورت شارژ ورودی با ۶۰ پورت شارژ خروجی در پاور بانک نصب کرده که تا ۲۲۰ ولت ولتاژ پتانسیل الکتریکی را پشتیبانی می کند.
 
پاور بانک مذکور می تواند ۲۰ دستگاه مختلف از موبایل و تبلت گرفته تا لپ تاپ را به طور همزمان شارژ کند.
 
علاوه برآن نرخ ولتاز بالای پاوربانک(۲۲۰ ولت) سبب شده تا ابزار برای شارژ تلویزیون و ماشین لباسشویی به طور همزمان کافی باشد.
 
البته به دلیل حجم بزرگ پاوربانک، نمی توان آن را به راحتی حمل کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.