اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

January 31, 2022
16:26 دوشنبه، 11ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132845

پلتفرم دکتر ساینا در دوره کرونا ۱۳ برابر رشد کرد

 
 اظهارنظرهای کلی درباره استفاده از خدمات تله‌هلث بیانگر آن است که تاکنون امتحان خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. مهدی خدادادی مدیر عامل دکتر ساینا معتقد است گرچه کرونا نقش مهمی در کاهش میزان مراجعات حضوری به پزشکان ایفا کرده با این حال این تغییر و تحولات خیلی شفاف نیست و نمی‌توان عدد دقیقی در تحلیل این تغییر رفتار جامعه تعریف کرد؛ اما پلتفرم دکتر ساینا در این دوره ۱۳ تا ۱۴ برابر رشده کرده است.
 
به گزارش روابط عمومی دکتر ساینا، کرونا پنجره پذیرش تله‌هلث را باز کرده است اما از آنجا که تله‌هلث به تازگی وارد شده است نمی‌توان گفت بر کاهش روند مراجعات حضوری به پزشکان تاثیر ویژه‌ای گذاشته است؛ گرچه در شرایطی که حتی برخی پزشکان هم حضوری به مطب نرفته‌اند، جریان تله‌هلث کمک چشمگیری به استفاده بیماران از خدمات کنترل سلامت کرده است.
 
به گفته مهدی خدادادی، مدیرعامل و بنیان‌گذار دکترساینا، در واقع تله‌هلث این ظرفیت را دارد که در آینده اثر قابل توجه‌تری بر میزان مراجعات بگذارد ولی از آنجا که به هر حال حوزه تله‌هلث در حال معرفی خود به بازار و کاربران است، روند شناخت این حوزه با شیب کندی در حال پیش رفتن است، تنها کرونا سرعت حرکت صعودی این حوزه را بیشتر کرده است.
 
خدادادی مدیرعامل دکتر ساینا: تله‌هلث کمک قابل توجهی به استفاده بیماران از خدمات کنترل سلامت داشته است
خدادادی با اشاره به اینکه کرونا نقش مهمی در کاهش  میزان مراجعات حضوری به پزشکان داشته می‌گوید: این تغییر و تحولات خیلی شفاف نیست و نمی‌توان عدد دقیقی در تحلیل این تغییر رفتار جامعه تعریف کرد. اما پلتفرم دکتر ساینا در دوران کرونا با رشدی ۱۳ تا۱۴ برابری مواجه بوده است.
 
خدادادی با تاکید بر این نکته که این پلتفرم همه تلاش خود را در راستای جلوگیری از گسترش و مدیریت بحران کرونا کرده است باور دارد دکتر ساینا در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و همچنین برنامه‌ها و اهداف تعیین‌شده در مسیر کنترل همه‌گیری تلاش کرده است. گرچه از دید او ابعاد مرتبط با هزینه‌های کنترل همه‌گیری به طور کامل از دسترس دکترساینا خارج است و  از سویی دیگر با توجه به عدم توسعه بخشی از زیرساخت‌ها مثل نسخه الکترونیکی و همچنین تعرفه بیمه، سرعت پیشرفت کاهش یافته است.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.