تلفن همراه

گوشی

February 2, 2022
11:49 چهارشنبه، 13ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132898

قیمت سری گلکسی S22 یکبار دیگر افشا شد

 
سامسونگ چهارشنبه هفته آینده یعنی 20 بهمن از خانواده گلکسی S22 رونمایی می‌کند. اما این فاصله کوتاه مانع از انتشار جزییات جدید درباره این محصولات نمی‌شود و حالا شاهد افشای قیمت سری گلکسی S22 هستیم که برخلاف شایعات قبلی، در آن خبری از افزایش نیست.
 
طبق گزارش‌ها و شایعات، سامسونگ بهبودهای زیادی را در گوشی‌های سری گلکسی S22 اعمال می‌کند؛ از بهبود کیفیت ساخت (استفاده از شیشه در پنل پشتی مدل استاندارد) گرفته تا دوربین باکیفیت‌تر و تراشه قدرتمندتر. همچنین انتظار داریم که گلکسی S22 اولترا همان گلکسی نوت 22 اولترا با نامی متفاوت باشد، چرا که علاوه بر طراحی مشابه نوت 20 اولترا، از جایگاه مخصوص نگهداری قلم S Pen هم بهره می‌برد. اما تمام این پیشرفت‌ها چه تاثیری روی قیمت‌گذاری آن‌ها خواهد داشت؟
 
قیمت سری گلکسی S22 سامسونگ
با توجه به پیشرفت‌ها و بهبودهایی که این خانواده از گوشی‌های سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌دهند، بسیاری منتظر افزایش قیمت آن‌ها هستند و البته برخی شایعات در گذشته هم چنین موضوعی را تایید کرده بودند. با این حال یک منبع معتبر دنیای فناوری به نام «جان پراسر» در جدیدترین ویدیوی خود با اعلام قیمت پرچمدارهای آینده سامسونگ، خیال کاربران را راحت کرده است.
 
قیمت‌های اعلام شده از سوی پراسر، تفاوتی با نسل قبلی یعنی سری گلکسی S21 ندارد. قیمت نسخه پایه گوشی‌های سری گلکسی S22 طبق اعلام پراسر به شرح زیر است:
 
گلکسی S22: قیمت 799 دلار
گلکسی S22 پلاس: قیمت 999 دلار
گلکسی S22 اولترا: قیمت 1199 دلار
برای مقایسه بیایید نگاهی به قیمت خانواده گلکسی S21 در ایالات متحده داشته باشید:
 
گلکسی S21 با 128 گیگابایت حافظه داخلی: 799 دلار
گلکسی S21 با 2567 گیگابایت حافظه داخلی: 849 دلار
گلکسی S21 پلاس با 128 گیگابایت حافظه داخلی: 999 دلار
گلکسی S21 پلاس با 256 گیگابایت حافظه داخلی: 1049 دلار
گلکسی S21 اولترا با 128 گیگابایت حافظه داخلی: 1199 دلار
گلکسی S21 اولترا با 256 گیگابایت حافظه داخلی: 1249 دلار
گلکسی S21 اولترا با 512 گیگابایت حافظه داخلی: 1379 دلار
با توجه به اینکه سامسونگ بهبودهای زیادی را در برای گلکسی S22 اولترا درنظر گرفته و همچنین قلم S Pen را بطور پیش فرض در اختیار کاربران قرار می‌دهد، عدم افزایش قیمتش نسبت به نسل قبل یک خبر امیدوارکننده برای کاربران محسوب می‌شود. احتمالا کره‌ای‌ها با این استراتژی می‌خواهند علاقه‌مندان به سری گلکسی نوت را هم جذب کنند. همه چیز هفته آینده بطور رسمی مشخص خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.