تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 5, 2022
10:56 شنبه، 16ام بهمنماه 1400
کد خبر: 132970

محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست شد

 
با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود لیائی به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.
به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر از رمضانعلی سبحانی‌فر، طی حکمی محمود لیائی را به سمت «معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.
بر اساس حکم صادره، ماموریت ویژه محمود لیائی در دوره مسئولیت، «تحول در پست و تحقق پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین»، «ارتقا کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی»، «ارتقا زیرساختهای شبکه پستی کشور و  افزایش بهره‌وری شرکت»، «ارتقا سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان تلاشگر شرکت ملی پست»، « افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی»، «ارتقا جایگاه پست جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی» است.
لیائی دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شانگهای چین،  کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است و هم اکنون نیز محقق پسادکتری در رشته مدیریت کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس است. وی بیش از ۲۶ سال سابقه مدیریت در سطوح مختلف را در کارنامه خود دارد. «معاون وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت صنایع و معادن»، «مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «دبیر ستاد حمایت از تولید داخل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، «نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت دولتی نیمه‌هادی عماد»، «نایب رئیس هیات‌مدیره شرکت دولتی گسترش انفورماتیک ایران»، «مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنایع و معادن» و «مدیرکل دفتر صنایع فلزی، برق و فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن» از جمله مهمترین مسئولیت‌های وی است. وی همچنین سابقه دو سال حضور داوطلبانه در هشت سال دفاع مقدس و مفتخر به عنوان جانبازی است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.