تلفن همراه

گوشی

February 7, 2022
11:09 دوشنبه، 18ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133065

اولین تصویر واقعی گلکسی تب S8 اولترا افشا شد: حاشیه‌های باریک و ناچ نمایشگر

 
یکی از منابع آگاه بازار تصویری واقعی از گلکسی تب S8 اولترا سامسونگ پیش از فرارسیدن موعد رونمایی به اشتراک گذاشته که از دستگاهی با بریدگی بالای نمایشگر برای دوربین دوگانه سلفی و حاشیه‌های باریک خبر می‌دهد.
 
به نظر می‌رسد نسخه اولترا گلکسی تب S8 سامسونگ قرار است با نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی و نسبت تصویر 16 به 10 در دسترس کاربران قرار گیرد.
 
سامسونگ احتمالا در تاریخ 20 بهمن ماه (‌9 فوریه) در رویداد آنپکد 2022 در کنار سری گلکسی S22، از تبلت‌های گلکسی تب S8 نیز رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود تبلت‌های این سری در سه مدل گلکسی تب S8، گلکسی تب S8 پلاس و درنهایت نسخه S8 اولترا به بازار عرضه شوند.
 
تصویر واقعی گلکسی تب S8 اولترا
اکنون، یکی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی چند روز قبل از مراسم، عکس واقعی از تبلت جدید سامسونگ منتشر کرده که طراحی آن را تا حد زیادی نشان می‌دهد، هرچند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات این سری منتشر نکرده است. البته چند روز قبل تصاویر تبلیغاتی رسمی و جزئیات سری گلکسی تب S8 سامسونگ به اشتراک گذاشته شد.
 
همانطور که در تصویر به اشتراک گذاشته شده دیده می‌شود، نسخه اولترا این خانواده از تبلت‌های سامسونگ دارای بریدگی بالای نمایشگر مخصوص دوربین سلفی است و ظاهرا قرار است این دستگاه با دوربین سلفی دوگانه از راه برسد. براساس اطلاعات فاش شده از سوی منابع آگاه، هر دو دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهند بود.
 
همچنین با توجه به تصویر مربوطه، این تبلت سامسونگ با حاشیه‌های باریکی به بازار عرضه خواهد شد. تبلت‌های این سری در واقع اولین تبلت‌های بالا رده سامسونگ طی دو سال گذشته محسوب می‌شوند. با توجه به اینکه نسخه اولترا این سری نمایشگر بزرگ 14.6 اینچی خواهد داشت، می‌تواند با کیبورد حتی به جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ تبدیل شود. به علاوه، دوربین‌های سلفی بهبود یافته آن نسبت به نسخه‌های قبلی می‌تواند از مزایای خوب دستگاه مذکور باشد.
 
درنهایت باید دید سامسونگ در رویداد آنپکد 2022، چه محصولاتی را با چه مشخصاتی رونمایی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.