تلفن همراه

گوشی

February 7, 2022
16:17 دوشنبه، 18ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133092

شیائومی به‌زودی شروع به تولید گوشی‌های هوشمند در آرژانتین می‌کند

 
برخی شرکت‌ها برای اینکه فعالیت‌هایشان را در بازار کشورهای خاص افزایش دهند، تصمیم به تولید بومی در آن‌ها می‌گیرند. حالا شیائومی چنین برنامه‌ای را برای آرژانتین در سر دارد و می‌خواهد به‌زودی شروع به تولید گوشی‌های هوشمندش در این کشور کند تا حضور گسترده‌تری در آن داشته باشد.
 
طبق گزارش وب‌سایت «Clarin»، شیائومی می‌خواهد جایگاهش در بازار آرژانتین را بهبود دهد. در حال حاضر این کمپانی چینی در بیش از 100 کشور و منطقه جهان فعالیت دارد و اخیرا شروع به بازاریابی سه گوشی ردمی در آرژانتین کرده که جوانان را هدف قرار می‌دهد.
 
شیائومی با تولید گوشی‌های هوشمند می‌تواند بخش بزرگی از بازار آرژانتین را در اختیارش بگیرد، مخصوصا اینکه شرکت‌هایی مانند هواوی در بازار این کشور حضور ندارند و ال جی هم از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شده است.
 
شریک شیائومی در آرژانتین
چینی‌ها برای تولید گوشی‌های هوشمندشان در آرژانتین با «Etercor» همکاری می‌کنند؛ شرکتی که وظیفه توزیع گوشی‌های این کمپانی را در این کشور برعهده دارد. به گفته یکی از مقامات رسمی این کمپانی، Etercor چندین سال با شیائومی همکاری داشته و آن را متقاعد کرده که حضور گسترده‌تری در بازار این کشور داشته باشد:
 
«چندین سال است که با یکدیگر کار می‌کنیم تا مصرف‌کنندگان آرژانتینی را با برند شیائومی آشنا کنیم. در همین حال، شیائومی را درباره ارتباط آرژانتین با بازار آمریکای لاتین و یک فرصت عظیم متقاعد کنیم. مانند تمام کارهای خوب که با صبر و اتحاد انجام می‌شوند، این دو هدف هم در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند.»
 
به گفته این کمپانی، شیائومی فرصت و پتانسیل عظیمی در بازار آرژانتین و آمریکای جنوبی دارد. گوشی‌های این کمپانی در کارخانه گروه Etercor در «تیرا دل فوئگو» تولید خواهند شد و وی آن‌ها «Made in Tierra del Fuego» حک می‌شود. انتظار نمی‌رود این محصولات خارج از بازار آرژانتین یا آمریکای لاتین به فروش برسند و کاربران در کشورهای مختلف به آن‌ها دسترسی پیدا نخواهند کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.