تلفن همراه

گوشی

February 8, 2022
11:12 سه شنبه، 19ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133111

سامسونگ مراسم رونمایی از گلکسی S22 را در متاورس هم برگزار می‌کند

 
سامسونگ رسما اعلام کرد که رویداد آنپکد پیش روی خود را به‌صورت مجازی و در دنیای متاورس پخش زنده خواهد کرد. این مراسم که فردا عصر ساعت 18:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد، در پلتفرم واقعیت مجازی Decentraland قابل مشاهده خواهد بود.
 
بر اساس اطلاعات وب‌سایت سامسونگ، این رویداد در مرکز 837x برگزار می‌شود که در واقع شبیه‌سازی برای ساختمان 837 سامسونگ در شهر نیویورک آمریکاست. این غول کره جنوبی در چند وقت اخیر حرف زیادی درباره حوزه واقعیت مجازی نداشته و جالب توجه است که برای اولین بار می‌خواهد رویداد مهم رونمایی از محصولات پرچمدارش را در متاورس برگزار کند.
 
سامسونگ NFT هدیه می‌دهد
کاربران برای برخورداری از یک تجربه کامل باید کیف پول MetaMask خود را به اکانت‌شان وصل کنند تا امکان گردآوری NFT و انجام ماموریت‌های این رویداد را داشته باشند. سامسونگ می‌گوید کسانی که به عنوان مهمان وارد رویداد شوند، تجربه کاملی نخواهند داشت، با این حال برای مشخص شدن جزئیات این تفاوت باید منتظر برگزاری رویداد بمانیم.
 
این شرکت یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که سعی داشت با عرضه Gear VR وارد دنیای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شود. این هدست ارزان و تا حدی محبوب بود، اما سامسونگ در نهایت آن را بازنشسته و اعلام کرد که نمی‌خواهد جانشینی برایش معرفی کند.
 
با توجه به سروصدای زیادی که پیرامون دنیای متاورس به وجود آمده، شرکت‌ها سعی دارند محتاطانه در این فضا قدم بگذارند. فیسبوک که از سردمداران این فناوری شناخته می‌شود، هفته گذشته اعلام کرد که بیش از 10 میلیارد دلار در واحد Reality Labs، مربوط به بخش AR و VR خود ضرر داده است.
 
شرکت‌های دیگری مثل مایکروسافت، نایکی و دیزنی هم مشغول سرمایه‌گذاری‌های سنگینی در این فضا هستند. این رویکرد البته با توجه به اقبال عمومی نسبت به این حوزه منطقی است، چون فروش سخت‌افزارهای واقعیت مجازی و افروده در سال 2021 تقریبا دو برابر شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.