تلفن همراه

گوشی

February 10, 2022
12:43 پنجشنبه، 21ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133185

شیائومی 12 اولترا با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی از راه می‌رسد

 
شیائومی در گوشی می 10 اولترا به سراغ شارژ سریع 120 واتی رفت، اما برای نسل بعدی‌اش یعنی می 11 اولترا تصمیم گرفت از شارژ سریع 67 واتی استفاده کند. حالا به نظر می‌رسد این کمپانی برای شیائومی 12 اولترا دوباره از شارژ سریع 120 واتی استفاده کند.
 
طبق اعلام یکی از منابع دنیای فناوری به نام «Digital Chat Station»، پرچمدار آینده شیائومی به یک باتری 4860 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که از فناوری شارژ سیمی 120 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، شیائومی ظرفیت باتری این دستگاه را نسبت به گوشی 12 پرو 260 میلی آمپر ساعت افزایش می‌دهد. با این حال فناوری شارژ آن ثابت باقی می‌ماند.
 
مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا
این منبع همچنین برخی مشخصات نمایشگر این گوشی هوشمند را هم منتشر کرده است. به گفته DCS، شیائومی برای این پرچمدارش از نمایشگر امولد سامسونگ با رزولوشن +1440p استفاده خواهد کرد که از رفرش ریت بالا بهره می‌برد. گفته می‌شود سخت افزار دوربین این گوشی هوشمند تفاوتی با نسل قبلی‌اش ندارد، با این حال برند لایکا را یدک می‌کشد و همچنین طراحی جدیدی خواهد داشت.
 
 
شیائومی می 11 اولترا
دوربین اصلی این گوشی هوشمند 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN2 با اندازه 1/1.12 اینچ خواهد بود که توسط یک دوربین 48 مگاپیکسلی اولترا واید و 48 مگاپیکسلی تله‌فوتو (پریسکوپی) همراهی خواهد شد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک و حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.
 
در حال حاضر شیائومی هیچ اشاره‌ای به گوشی 12 اولترا نکرده و نمی‌دانیم این پرچمدار چه زمانی از راه می‌رسد. علاوه بر این، هنوز سایر مدل‌های این خانواده بطور جهانی عرضه نشده‌اند و شیائومی تنها در اواخر سال گذشته میلادی آن‌ها را در بازار چین معرفی کرد. این احتمال وجود دارد که در فصل اول 2022 از شیائومی 12 اولترا برای بازار چین رونمایی شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.