تلفن همراه

گوشی

February 10, 2022
12:46 پنجشنبه، 21ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133186

سری گلکسی S22 از جک هدفون 3.5 میلی متری پشتیبانی نمی‌کنند

 
سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی S22 خود رونمایی کرد و اکنون تمام مشخصات آن از چیپست گرفته تا دوربین‌ها به طور کامل مشخص شدند. بسیاری از طرفداران درباره وجود جک هدفون در گوشی‌های این سری سوال داشتند و به نظر می‌رسد پاسخ این سوال چندان مطابق انتظار آن‌ها نبوده است.
 
سری گلکسی S22 از جک هدفون 3.5 میلی متری بهره می‌برد؟
 
به نظر می‌رسد دوران وجود جک هدفون 3.5 میلی متری در گوشی‌های موبایل به پایان رسیده است. در حالی که برخی از گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت همچنان با وجود این قابلیت راهی بازار می‌شود، اما سامسونگ آن‌ها را از لیست مشخصات گوشی‌های پرچمدار خود به طور کامل حذف کرده است.
 
بنابراین اگر برای شما هم این سوال وجود داشت که آیا گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ از جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می‌کنند یا خیر، باید توضیح داد که گلکسی S22 اولترا و گلکسی S22 و S22 پلاس از این قابلیت بهره نمی‌برند و شاید عدم وجود آن‌ها برخی طرفداران را ناامید کند.
 
البته باید به این نکته توجه داشت که اکنون هدفون‌های بی‌سیم که از طریق بلوتوث به دستگاه کاربران متصل می‌شوند مورد توجه قرار گرفته‌اند. این دستگاه‌ها با وجود ویژگی‌هایی مانند ANC (حذف نویز فعال) کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌کند. شاید به همین دلیل کره‌ای‌ها به کسانی که پیش‌خرید خود را ثبت کنند، گلکسی بادز پرو 200 دلاری هدیه می‌دهند تا به نوعی مشتریان خود را به استفاده از هدفون‌های بی سیم تشویق کند.
 
گوشی‌های پرچمدار سامسونگ شب گذشته به صورت رسمی معرفی شدند و از جمله ویژگی‌های چشمگیر آن‌ها می‌توان به وجود روشن‌ترین و دقیق‌ترین نمایشگر AMOLED بازار، سیستم خنک کننده بهبود یافته در گلکسی S22 اولترا و عرضه برخی ویژگی‌های اندروید به صورت انحصاری برای آن‌ها اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت و تاریخ عرضه گوشی‌های این سری نیز می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.