تلفن همراه

گوشی

February 13, 2022
11:18 یکشنبه، 24ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133244

دوربین گلکسی S21 FE در بررسی DxOMark بالاتر از گلکسی S21 قرار گرفت

 
در حالی که گوشی‌های سری گلکسی S22 مورد توجه کاربران قرار دارند، وب‌سایت DxOMark دوربین یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ را مورد بررسی قرار داده. این منبع به سراغ دوربین گلکسی S21 FE رفته و به آن امتیاز 120 را داده است تا بالاتر از گلکسی S21 و S21 پلاس با امتیاز 119 قرار بگیرد.
 
این گوشی هوشمند سامسونگ با کسب این امتیاز در راستای محصولاتی مانند شیائومی می 11 و گلکسی نوت 20 اولترا با تراشه اگزینوس قرار می‌گیرد. ولی همانطور که گفتیم، از نسخه استاندارد و پلاس گلکسی S21 امتیاز بالاتری کسب کرده است. DxOMark نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون این گوشی سامسونگ را مورد بررسی قرار داده است.
 
عملکرد دوربین گلکسی S21 FE در DxOMark
این گوشی هوشمند در بخش عکاسی امتیاز 126، در بخش زوم امتیاز 63 و در بخش فیلمبرداری امتیاز 104 را کسب کرده است. این گوشی کره‌ای‌ها در بخش رندر رنگ، فوکوس و نوردهی عملکرد خوبی داشته، اما در بخش مدیریت نویز ویدیوها و تصاویر به خصوص در شرایط نوری ضعیف، نتوانسته آنطور که باید عملکرد خوبی از خودش نشان دهد.
 
 
به گفته وب‌سایت DxOMark، تصاویر دوربین گلکسی S21 FE در شرایط نوری مناسب، بافت خوبی دارند. علاوه بر این، سوژه‌ها را دقیق و به خوبی در حالت بوکه ایزوله می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت دوربین این گوشی سامسونگ می‌توان به فوکوس و لرزشگیر مناسب در ویدیوها اشاره کرد.
 
در مقابل ویژگی‌های مثبت، دوربین این گوشی هوشمند دامنه دینامیکی و عمق میدان محدودی دارد. در هنگام زوم بعضی مواقع رنگ‌ها دقیق نیستند و همچنین در ویدیوها با تغییر فریم مصنوعی روبه‌رو هستیم.
 
در حالت کلی دوربین گلکسی S21 FE عملکرد مناسبی دارد و توانسته با قیمت پایین‌تر، گوشی‌های پرچمدار گلکسی S21 و S21 پلاس را شکست دهد. بنابراین انتظار می‌رود گلکسی S21 FE مانند نسل قبلی‌اش، فروش مناسبی را در بازار تجربه کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.