اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

February 13, 2022
12:09 یکشنبه، 24ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133248

“همراه” ۵درصد بالاتر از میانگین، درآمد زد

بیشترین درآمدی که "همراه" پس از «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» شناسایی کرد مربوط به «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۹،۰۳۵ میلیارد ریال بود.
 
 
 مجموع درآمد ماهانه شرکت ارتباطات سیار ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۲۴،۶۸۷ میلیارد ریال به ثبت رسید که این درآمد از «فروش/خدمات» شناسایی شد.
 
میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت برابر با مبلغ ۴۷,۲۰۰ میلیارد ریال بود، همچنین درآمدی که "همراه" از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری توانست از خود بر جای بگذارد بالغ‌بر ۲۳۶،۴۳۴ میلیارد ریال بود.

 
درآمد‌های ارتباطات سیار ایران تا دی‌ماه ۱۴۰۰
 
بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران در دهمین ماه سپری‌شده از سال جاری توانست از باقی بگذارد نسبت به ماه گذشته تغییر رو به رشد ۳ درصدی را شاهد بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۵ درصد رشد را به ثبت رساند، همان‌طور که گفته شد درآمد اعلام‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه برابر با ۲۳۶،۴۳۴ میلیارد ریال بود که طی این مدت زمان ۱۰ ماهه افزایش درآمد سالانه ۲۲ درصدی را تجربه کرد.

 
بر پایه این گزارش، بیشترین درآمدی شرکت "همراه" طی دوره ماهانه منتهی به دی‌ماه از خود بر جای گذاشت مربوط به بخش «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» با ۱۳،۷۰۶ میلیارد ریال بود که نسبت به ماه گذشته رشد یک درصدی را به همراه داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۵ درصد رشد را تجربه کرد.
 
بیشترین درآمدی که "همراه" پس از «کارکرد مشترکین خطوط اعتباری» شناسایی کرد مربوط به «کارکرد مشترکین خطوط دائمی» با ۹،۰۳۵ میلیارد ریال بود، درآمدی که شرکت ارتباطات سیار ایران در دی‌ماه اعلام کرد ۵ درصد بیشتر از متوسط درآمد‌های ثبت‌‎شده در ۹ ماهه گذشته بود و این در صورتی بوده که در ۱۰ ماهه گذشته متوسط درآمد این شرکت ۲۳،۶۴۳ میلیارد ریال بود و طی دوره ۱۲ ماهه سال گذشته نیز ۱۹,۵۲۷ میلیارد ریال بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.