تلفن همراه

گوشی

February 14, 2022
11:09 دوشنبه، 25ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133277

ردمی K50 نسخه تیم فرمول یک مرسدس AMG هم خواهد داشت

 
ردمی به صورت رسمی از همکاری خود با تیم فرمول یک مرسدس AMG به عنوان شریک انحصاری در عرضه نسخه محدودی از گوشی هوشمند سری ردمی K50 با نام احتمالی ردمی K50 مرسدس F1 خبر داد.
 
این شرکت رسما در اطلاعیه خود به این موضوع اشاره کرده که گوشی هوشمند ردمی K50 مرسدس F1، به صورت انحصاری توسط تیم مرسدس در تعداد محدود عرضه می‌شود. در حال حاضر اطلاعات چندانی در مورد این دستگاه در دسترس نیست.
 
 
ردمی همچنین در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند ردمی K50 گیمینگ ادیشن در بازار چین است و به احتمال زیاد نسخه مرسدس F1 Limited Edition نیز ممکن است نسخه‌ای از مدل گیمینگ باشد که در تاریخ 27 بهمن (16 فوریه) از راه می‌رسد.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند مرسدس ادیشن با طرح رنگ نمادین خودروهای مرسدس F1، از جمله پنل پشتی خاکستری رنگ با عناصر مثلثی شکل مشکی رنگ در قسمت‌های میانی پنل پشتی عرضه خواهد شد. دو ضلع مثلث با ترکیب رنگ فیروزه‌ای و نوار RGB در قسمت داخلی ماژول دوربین در تصاویر پوستر مربوط به این دستگاه دیده می‌شود. همچنین در پنل پشتی دو نوار خاکستری تیره رنگ نیز دیده می‌شود که به صورت عمودی در قسمت مرکزی پنل پشتی قرار می‌گیرند و برند مرسدس AMG Petronas F1 Team در گوشه سمت راست بالا به همراه نماد مرسدس بنز دیده می‌شود.
 
مشخصات گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن
ردمی K50 گیمینگ ادیشن از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با وضوح 2400 در 1800 پیکسل، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتز به همراه محافظ گوریلا گلس ویکتوس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
 
این گوشی هوشمند ظاهرا از چیپ اسنپدراگون 8 نسل یک کوالکام بهره خواهد برد. در پنل پشتی دستگاه، ظاهرا دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 در کنار دوربین 13 مگاپیکسلی OmniVision OV13B و درنهایت دوربین 2 مگاپیکسلی دیگری قرار خواهند داشت. در پنل جلویی نیز دوربین 20 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و تماس ویدیویی قرار می‌گیرد.
 
موبایل جدید ردمی احتمالا با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 از راه می‌رسد و از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی بهره خواهد برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.