تلفن همراه

گوشی

February 14, 2022
11:20 دوشنبه، 25ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133279

وان پلاس نورد CE 2 5G با چیپ دیمنسیتی 900 از راه می‌رسد

 
چند روز قبل مشخص شد که وان پلاس نورد CE 2 5G در تاریخ 17 فوریه (28 بهمن) به طور رسمی معرفی می‌شود. در آن زمان همچنین به پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC این گوشی نیز اشاره شده بود و اکنون تراشه‌اش مشخص شده است.
 
حساب توییتر وان پلاس هند در اینستاگرام با انتشار یک تصویر، تایید کرد که گوشی وان پلاس نورد CE 2 5G از تراشه دیمنسیتی 900 مدیاتک بهره خواهد برد. علاوه بر این، «ایشان آگاروال»، یکی از منابع دنیای فناوری در حساب توییترش تصویری از این دستگاه به اشتراک گذاشت که آن را در رنگ «آبی باهاماس» نشان می‌دهد. ظاهرا این تصویر در وب‌سایت رسمی وان پلاس کشف شده اما هنوز نمی‌توان چیزی را به طور رسمی تایید کرد.
 
 
مشخصات احتمالی وان پلاس نورد CE 2 5G
در حالی که چیزی به زمان معرفی رسمی این گوشی وان پلاس باقی نمانده، بسیاری از مشخصات آن فاش شده‌ است.
 
طبق گفته آگاروال، این گوشی درست مانند نسل قبلی‌اش از نمایشگر 6.43 اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات نمایشگر دستگاه می‌توان به پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.
 
درون این دستگاه شاهد تراشه هشت هسته‌ای دیمنسیتی 900 مدیاتک خواهیم بود که با لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده است. این گوشی در بخش باتری نسبت به نسل قبل پیشرفت چندان زیادی نخواهد داشت و از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی بهره می‌برد.
 
رنگ آبی باهاماس
ماژول دوربین سه‌گانه دستگاه نیز که شبیه ماژول نورد 2 است، از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 119 درجه و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل می‎‌شود. برای تصاویر سلفی نیز وان پلاس از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
 
از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از درگاه کارت حافظه با پشتیبانی از حداکثر 1 ترابایت ظرفیت اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.