اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

February 14, 2022
14:08 دوشنبه، 25ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133287

با بورسیه اسنپ؛ دست به فرمون، تا آرزوت برون!

 
2.jpeg
بورسیه اسنپ ویژه کاربران راننده با استعداد 
برخی از کاربران راننده در کنار فعالیتشان در اسنپ، استعدادهای ویژه‌ای در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی دارند و در زندگی شخصی‌شان اهداف خاصی را دنبال می‌کنند. اسنپ تصمیم دارد در قالب طرح «مستقیم تا رویا» هر ۶ ماه یک‌بار با اهدای یک بورسیه‌ تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و معافیت یک‌ساله از پرداخت کمیسیون، از کاربران راننده با استعداد در راه رسیدن به اهدافشان حمایت کند.
 
قصه زندگی کاربران راننده اسنپ
تاکسی‌های اینترنتی با اینکه در تمام دنیا به عنوان یک پدیده جدید شناخته می‌شوند، اما توانسته‌اند در همین مدت کوتاه به شکل اجتناب‌ناپذیری با زندگی روزمره مردم گره بخورند. به لطف ظرفیت‌های موجود در تاکسی‌های اینترنتی افراد متناسب با وقت آزادی که دارند به این کار مشغول هستند. در بین آن‌ها، کسانی هستند که در کنار فعالیت به عنوان راننده، هدف خاصی را در زندگی شخصی دنبال می‌کنند یا دارای استعداد منحصربه‌فردی هستند. برخی از این افراد ناچارند به خاطر زمانی که برای تامین هزینه‌های زندگی خود می‌گذارند از اهداف دیگر زندگی‌شان فاصله بگیرند.
اسنپ به عنوان اولین و بزرگ‌ترین تاکسی‌ اینترنتی ایران و ناوگانی با بیش از ۳ میلیون کاربر راننده، قصد دارد از راننده‌های با استعداد خود حمایت کند. هر کاربر راننده قصه خاص خود را دارد؛ برخی از رانندگان دارای استعدادهای خاص و بی‌نظیری هستند که در صورت حمایت و فراهم شدن امکانات مناسب، می‌تواند افتخارات ملی، حتی جهانی کسب کنند. اسنپ شرایطی را فراهم کرده تا راننده‌های با استعداد علاوه بر ادامه اشتغال به عنوان راننده اسنپ،‌ بتوانند به توانایی‌های خاص خود جامه‌ عمل بپوشاند.
 
شرایط شرکت در بورسیه رانندگان اسنپ چیست؟
اگر شما یکی از کاربران راننده اسنپ (خودرو، باکس، پیک اسنپ‌فود، وانت و …) هستید و استعداد خاصی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و غیره دارید، می‌توانید در طرح «مستقیم تا رویا» ثبت‌نام کنید و برای دریافت بورسیه رانندگان بااستعداد اسنپ درخواست دهید. برای این کار تنها کافی‌ است در زمان ثبت‌نام برای بورسیه حداقل ۳ ماه سابقه عضویت در ناوگان اسنپ را داشته باشید و استعداد شما ویژه، دارای خروجی ملموس یا تاثیر‌گذار بر زندگی عموم مردم باشد.
متقاضیان هر ۶ ماه یک‌بار می‌توانند ثبت‌نام کنند؛ در نهایت تسهیلات زیر در اختیار ۳ فرد منتخب قرار داده می‌شود:
منتخب اصلی: کمک هزینه نقدی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان
دو منتخب بعدی: معافیت از پرداخت کمیسیون تا یکسال
 
نحوه اطلاع‌رسانی زمان ثبت‌نام و مراحل داوری بورسیه رانندگان اسنپ چگونه است؟
با فرا رسیدن زمان ثبت‌نام، در سوپر اپلیکیشن اسنپ، صفحات اسنپ در شبکه‌های اجتماعی، صفحات ویژه کاربران راننده اسنپ در شبکه‌های اجتماعی، بلاگ اسنپ و سایر رسانه‌های خبری اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.
بعد از پایان مهلت ثبت‌نام از بین تمام درخواست‌های ارسال شده، آن‌هایی که بیشترین هم‌راستایی را با اهداف اعلام شده دارند، انتخاب می‌شوند. در مرحله بعدی با افراد منتخب مصاحبه‌ می‌شود. در نهایت ۳ طرح برگزیده و به رای‌گیری عمومی گذاشته می‌شوند تا منتخب اصلی و دو منتخب بعدی توسط رای‌گیری مردمی مشخص شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراحل، قوانین و ثبت‌نام بورسیه رانندگان اسنپ به وبسایت اسنپ مراجعه کنید.
 
 
امیرمحمد بیات مدال‌آور جهانی کشتی؛ منتخب دوره اول بورسیه اسنپ
 
3.jpeg
امیرمحمد بیات متولد ۱۳۸۰ و عضو تیم‌ ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم است. او در مسابقات جهانی روسیه ۲۰۲۱ توانست مدال برنز جهانی را کسب کند. همین چند وقت پیش بود که خبر فعالیت امیرمحمد به عنوان راننده اسنپ در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد. او به خاطر تمرینات سنگین و حرفه‌ای شغل ثابتی ندارد و از ۱.۵ سال پیش به طور پاره‌وقت به عنوان راننده اسنپ فعالیت می‌کند. چون افراد با استعداد دیگری مثل امیرمحمد در بین راننده‌های اسنپ هستند و حمایت از آن‌ها افتخارات زیادی را در پی خواهد شد، ایده بورسیه اسنپ برای رانندگان با استعداد طراحی و اجرا شد.
امیرمحمد بیات یکی از افراد آینده‌دار کشور است. در صورتی که حمایت‌های لازم از او شود و با خیال راحت‌ به تمرین‌های حرفه‌ای خود برسد، می‌تواند افتخارات زیادی را برای ایران کسب کند. امیدواریم که این حمایت باعث شود امیرمحمد بیات را در آینده نزدیک روی سکوهای قهرمانی جهان و المپیک ببینیم. همچنین امیدواریم این بورسیه باعث شکوفایی و ترقی هرچه بیشتر راننده‌های با استعداد دیگر شود. 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.