اپراتورها

تلفن همراه

February 19, 2022
15:14 شنبه، 30ام بهمنماه 1400
کد خبر: 133418

تهدید نماینده جیرفت برای استیضاح وزیر ارتباطات

ICTna.ir – نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را تهدید کرد در صورت تداوم عدم توجه به مطالبات مردم استان کرمان به ویژه جنوب این استان از جمله شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد درخصوص مشکلات زیرساختی در شبکه مخابرات، طرح استیضاح او را کلید خواهد زد.

202105107647263583.jpeg

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ذبیح الله اعظمی ساردوئی گفته است باوجود چندین مرحله مکاتبه به ویژه از طرف مجمع نمایندگان استان با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اما تاکنون اقدام خاصی در این زمینه انجام نشده است.

او درخصوص شرایط زیرساخت‌های مخابراتی استان کرمان به خبرگزاری ملت گفته است:‌ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود مشکل در زیرساخت‌های اساسی مخابراتی و اینترنت در استان کرمان را پذیرفته و عنوان کرده است که هیاتی برای بررسی مشکلات تشکیل و به کرمان اعزام شده است، اما علی‌رغم مباحث مطرح شده تا این لحظه هیچگونه اقدام راهگشا و عملی در راستای رفع مشکلات مخابراتی این استان انجام نشده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه علاوه بر نبود دسترسی به اینترنت و بروز مشکل برای دانش آموزان و دانشجویان در بیشتر روستاها، بخش‌ها، دهستان‌ها و حتی شهرهای استان به شبکه تلفن همراه مناسب دسترسی ندارند و با عدم آنتن دهی مواجه هستند، ادامه داد: تعدادی دکل در سطح استان کرمان نصب شده‌ اما فاقد تجهیزات هستند، برخی از دکل‌ها نیز باید به سیستم‌های 4G مجهز شوند.

او با تاکید بر اینکه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عمد به برنامه‌های اعلامی در روز اخذ رای اعتماد عمل نکرده است، عنوان کرد: باتوجه به عدم عمل به قول‌ها، برنامه‌ها و تداوم مشکلات زیرساختی در شبکه مخابرات استان کرمان بخصوص جنوب استان از جمله شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد هفته آینده در صورت عدم رسیدگی و توجه به مطالبات مردم، طرح استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را کلید می‌زنم، امیدوارم وزارت ارتباطات با سرعت مشکلات مردم در این حوزه را حل کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.