تلفن همراه

گوشی

February 20, 2022
14:38 یکشنبه، 1ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133463

پوکو F4 GT احتمالا مقرون به صرفه‌ترین گوشی بازار با اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود

 
جانشین پوکو F3 GT که همان نسخه تغییر نام یافته ردمی K40 Gaming Edition بود، در نیمه اول سال 2022 راهی بازار خواهد شد. اکنون شواهد جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کنند گوشی مقرون به صرفه پوکو F4 GT نیز نسخه تغییر نام یافته ردمی K50G یا Gaming خواهد بود و با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1 وارد بازار هند می‌شود.
 
حساب Xiaomiui در توییتر تصویر زیر را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد ردمی K50G به عنوان پوکو F4 GT وارد هند و بازارهای جهانی خواهد شد. علاوه بر این دستگاه، انتظار می‌رود پوکو به زودی از گوشی‌های دیگری مانند سری پوکو X4 و C4 نیز در نیمه اول سال 2022 رونمایی کند.

 
مشخصات ردمی K50 Gaming
ردمی K50G از نمایشگر 6.67 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح +FHD بهره می‌برد. درون این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، رم از نوع LPDDR5، حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات استفاده شده است.
 
در بخش عکاسی، این دستگاه به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 و ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686، سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. از سایر قابلیت‌های آن می‌توان به تریگرهای مخصوص بازی، سنسور اثر انگشت قرار گرفته روی لبه کناری و سیستم عامل اندروید 12 با پوسته MIUI 13 اشاره کرد.
 
شرکت‌هایی مانند موتورولا، ریلمی، iQOO و شیائومی به زودی گوشی‌هایی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 را وارد بازار هند خواهند کرد. با این حال «آنوج شارما»، رئیس پوکو هند تایید کرده است که جانشین F3 GT با قیمتی حدود 660 دلار راهی بازار خواهد شد، بنابراین پوکو F4 GT می‌توان به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی با چیپ پرچمدار اسنپدراگون عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.