سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 21, 2022
14:18 دوشنبه، 2ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133501

لنوو مانیتوری با وضوح ۴K عرضه کرد

 
شرکت لنوو یک مانیتور ۳۱.۵ اینچی با وضوح ۴K در چین عرضه کرد. نمایشگر مذکور «لنوو L۳۲p-۳۰» نام دارد و وضوح اولترا اچ دی دارد که برای بازی های رایانه ای و فعالیت های خلاقانه مناسب است.
 
به نقل از گیزموچاینا، نمایشگر ۳۱.۵ اینچی لنوو طوری طراحی شده که از سه طرف لبه بسیار باریک و نامحسوسی دارد. نرخ کنتراست ابزار نیز ۱۰۰۰:۱ است.
 
درخشندگی مانیتور نیز ۳۵۰nit و رفرش ریت آن نیز ۶۰ هرتز اعلام شده است. همچنین نمایشگر مذکور از فناوری Freesync شرکت AMD نیز پشتیبانی می کند تا هنگام بازی رایانه ای تجربه ای روان برای کاربر فراهم کند. FreeSync یک فناوری همگام سازی تطبیقی برای نمایشگرهای LCD و OLED است که از پاره شدن صفحه (نمایش همزمان چند فریم) و اختلال در نمایش محتوا جلوگیری می کند.
 
علاوه بر آن این ابزار نمایشگر ایده آل برای افرادی است که تمایل دارند لپ تاپ هایشان را به آن متصل کنند. مانیتور مذکور دارای چند پورت مختلف مانند پورت دیسپلی ۱.۲، پورت HDMI۲.۰، یواس بی سی Gen۱، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و ۴ پورت یو اس بی ۳.۲Genاست.
 
یکی از ویژگی های جالب دستگاه آن است که می تواند با کمک یو اس بی سی ۷۵ وات برق برای لپ تاپ فراهم کند. به این ترتیب مانیتور برای کاربرانی جذاب خواهد بود که تمایل دارند بدون نگرانی درباره باتری یا اتصال دهنده های اضافی دیگر لپ تاپ شان را به طور مستقیم به آن وصل و همزمان کار کنند.
 
در کنار این موارد در مانیتور بلندگوی ۳ واتی نصب شده و وزن آن ۶.۸ کیلوگرم است. قیمت دستگاه در چین ۱۹۹۹ یوان(۳۱۶ دلار) اعلام شده است. البته نمایشگر مذکور از جولای ۲۰۲۱ میلادی در بازارهای دیگر عرضه شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.