سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 23, 2022
14:33 چهارشنبه، 4ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133594

شعبه دوم لیون کامپیوتر در تهران افتتاح شد

 
لیون‌کامپیوتر دومین شعبه فروشگاه خود را در شهر تهران افتتاح کرد.
 
به گزارش روابط‌عمومی لیون کامپیوتر، آنچه درباره طراحی دکور فروشگاه جدید لیون‌کامپیوتر مطرح شد در فروشگاه رشت نیز به کار رفته است و این نشان می‌دهد هدف لیون‌کامپیوتر توجه به علاق و سلایق مشتریان و علاقه‌مندان است.
 
سعید حسینی،‌ موسس و مدیرعامل مجموعه لیون کامپیوتر، درباره افتتاح شعبه جدید فروشگاه لیون کامپیوتر، آن هم به فاصله کمتر از یک ماه پس از افتتاح فروشگاه رشت، بیان کرد: «عدم حرکت رو به جلو، مطمئناً به شکست می‌انجامد. ما نیاز به رشد و خلق ارزش‌های جدید داریم. ما باید ابتدا نیازهای مردم هر شهر را بررسی کرده و بر اساس آن، اقدام به برطرف کردن این نیازها کنیم. مردم ایران هنوز تمایل بسیاری به مشاهده و لمس کالای سخت‌افزاری مورد نظر خود دارند و یکی از اهداف مهم تأسیس فروشگاه‌های فیزیکی، رفع همین نیاز است.»
 
حسینی پیش از این و در مراسم رونمایی از لوگو و هویت بصری جدید لیون کامپیوتر، اعلام کرده بود: لیون کامپیوتر قصد ورود به عرصه تولید قطعات کامپیوتری را دارد. حسینی در رابطه با همین موضوع که یکی از برنامه‌های آینده مجموعه لیون کامپیوتر به حساب می‌آید، توضیح داد: «روند تولید بسیار خوب پیش رفته و ما به ارائه یک محصول باکیفیت متعهد هستیم. ما قصد داریم به مرحله‌ای برسیم که مردم با دیدن محصول ما به وجد آمده و حتی باور نکنند که این محصول ساخت ایران است. اگر به این مرحله از کیفیت دست پیدا نکنیم، خبری از رونمایی نخواهد بود. نمونه اولیه این محصول نامشخص، در هفته آینده آماده شده و راهی تست‌های اولیه خواهد شد. امیدواریم که پیش از پایان سال ۱۴۰۰، بتوانیم محصول را به صورت محدود تولید و عرضه کنیم.»
 
لیون‌کامپیوتر علاوه بر فروشگاه پاساژ ولی‌عصر که داخل پاساژ است اقدام به افتتاح یک فروشگاه دیگر در تهران کرده است که به لحاظ موقعیت مکانی از ویژگی مهم دو نبش بودن بر خوردار است و دسترسی به آن از میدان ولی‌عصر و نیز تقاطع خیابان طالقانی و خیابان برادران مظفر بسیار آسان است. موقعیت مکانی مناسب، بزرگ بودن تابلوی لیون‌کامپیوتر و البته طراحی داخلی فروشگاه، از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که خریداران را به سوی این شعبه فروشگاه لیون‌کامپیوتر هدایت می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.