تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 26, 2022
14:53 شنبه، 7ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133690

مدیرعامل شرکت ملی پست: اولویت ما ارتقای معیشت همکاران پست است

 
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: انجام اقدامات اصلاحی در خصوص موزعین و همچنین ارتقای معیشت همکاران پست جزو اولویت‌های ما محسوب می‌شود که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
به گزارش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با سفر به شهر قم از روند خدمت‌رسانی به مردم در اداره‌کل پست این استان بازدید کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر کیفیت خدمات پستی خاطرنشان کرد: دقت، سرعت و امنیت در ارسال و توزیع مرسولات از حساسیت خاصی برخوردار است و موفقیت شبکه پستی در گروی رعایت این اصول است.
لیائی افزود: نامه رسان های ما به عنوان نماینده مورد اعتماد دولت به درب منازل مراجعه می کنند و به دلیل سابقه امانت داری این نیروهای زحمتکش که توانسته‌اند اعتماد مردم و دولت را به خود جلب کنند همواره به عنوان برند معتبر پست معرفی می شوند.
مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در جمع کارکنان اداره‌کل پست استان قم حضور یافته و با آن‌ها گفت‌وگو کرد.
وی به همراه موتورسیکلت یکی از نامه‌رسان‌های قم بسته‌های پستی را به مردم انتقال داد تا از نزدیک شاهد مشکلات و دغدغه‌های کارکنان اداره‌کل پست استان قم و مخاطبان پست باشد.
معاون وزیر ارتباطات ضمن ابراز خرسندی از عملکرد پست استان قم گفت: انجام اقدامات اصلاحی در خصوص موزعین و همچنین ارتقا معیشت همکاران پست جزو اولویت‌های ما محسوب می‌شود که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
بر اساس این گزارش؛ حضور در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و همچنین دیدار با محمدتقی شاهچراغی استاندار قم از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به این استان بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.