تلفن همراه

گوشی

February 28, 2022
14:26 دوشنبه، 9ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133761

TCL دو گوشی مفهومی تاشو با طراحی‌های متفاوت را به نمایش گذاشت

 
کنگره جهانی موبایل امسال میزبان محصولات متنوعی است. شرکت TCL یکی از برندهایی است که در این رویداد حاضر شده و شماری از دستگاه‌های مفهومی تاشوی خود را به نمایش گذاشته است. در این مطلب نگاه کوتاهی به دو محصول مفهومی تاشوی TCL خواهیم داشت.
 
Fold n Roll
این دستگاه در حالت باز نمایشگری تقریبا 7 اینچی دارد، اما همان طور که از نامش پیداست، می‌توانید صفحه را بکشید و آن را به اندازه 8.8 اینچی برسانید. این گوشی در واقع با دو مکانیزم تا شدن و رول شدن می‌تواند دو مرتبه اندازه نمایشگر را افزایش دهد. بخشی از نمایشگر در داخل سمت راست بدنه قرار گرفته و با فشار دادن دکمه مربوطه می‌توانید آن را خارج کنید.
 
 
 
صفحه نمایش Fold n Roll دارای رزولوشن 2880 در 2160 پیکسلی است که تراکم پیکسلی آن در هر اینچ به 360 پیکسل می‌رسد. ضخامت بدنه در حالت باز 8 میلی‌متر و در حالت بسته 18 میلی‌متر است. همچنین، در حالت بسته یک شکاف 2 میلی‌متری بین صفحه‌ها به وجود می‌آید.
 
TCL Ultra Flex
گوشی Ultra Flex شبیه اکثر گوشی‌های تاشوی رایج در بازار است، با این تفاوت که لولای 360 درجه دارد؛ یعنی می‌تواند از حالت بسته به حالت تبلت و بعد به حالتی شبیه گوشی‌های استاندارد تبدیل شود. این محصول نمایشگری 8.01 اینچی از نوع PLP AMOLED با رزولوشن 2489 در 1860 پیکسل دارد و از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند.
 
 
 
در تصویر بالا می‌توانید از کناره‌ها بدنه را ببینید. لولای گوشی «اولترا فلکس» به شکلی منحصر به فرد طراحی شده تا از ساختار نمایشگر و شیشه آن محافظت کند. زمانی که دستگاه را به سمت داخل تا می‌کنید، نمایشگر درونی به‌طور کامل تحت محافظت قرار می‌گیرد. و وقتی آن را به سمت بیرون تا می‌کنید، بدنه تقریبا تمام دستگاه را می‌پوشاند.
 
قبلا هم نمونه‌ای از گوشی‌های تاشوی TCL را دیده بودیم اما چنین دستگاهی هنوز به‌صورت گسترده وارد بازار نشده است. در حال حاضر هم اعلام نشده که این دستگاه‌ها ممکن است چه زمانی به بازار بیایند و چه قیمتی خواهند داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.