اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

March 1, 2022
12:01 سه شنبه، 10ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133781

سیگنال شایعه هک شدن را تکذیب کرد

 
سیگنال شایعاتی که در اپلیکیشنهای متعدد درباره هک شدن این اپلیکیشن پیام رسان فوری منتشر شده است را تکذیب کرد.
 
سیگنال در توییتی اعلام کرد شاهد افزایش استفاده از این اپلیکیشن در اروپای شرقی بوده و پیامهای شایعه با عنوان "حمله به پلتفرم سیگنال"، اغلب به منابع دولتی رسمی نسبت داده می شوند.
 
این شرکت اعلام کرد: خبر هک سیگنال دروغ است و این سرویس پیام رسان تحت حمله هک قرار نگرفته است و این شایعات بخشی از یک کارزار هماهنگ انتشار اطلاعات نادرست است تا افراد را به استفاده از پیام رسانهای دیگری که امنیت کمتری دارند، سوق دهد.
 
بیانیه سیگنال پس از سلسله حملات سایبری علیه وب سایتهای دولتی و بانکی اوکراین و وب سایتها و منابع رسانه ای دولتی روسیه منتشر شد. آمریکا و انگلیس درباره حملات سایبری احتمالی علیه اوکراین که ممکن است تبعات جهانی داشته باشد هشدار داده‌اند. به عنوان مثال فعالیت نرم افزار مخربی که برای هدف قرار دادن شبکه ها در اوکراین طراحی شده اند، ممکن است به کشورهای دیگر هم گسترش پیدا کند.
 
بر اساس گزارش رویترز، این تحولات با آغاز حمله نظامی روسیه به اوکراین در پنج شنبه گذشته شکل گرفته اند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.