تلفن همراه

گوشی

March 1, 2022
12:38 سه شنبه، 10ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133794

با MWC2022/ گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سری TCL 30 رونمایی شدند

 
TCL 30 5G و TCL 30 و TCL 30 پلاس و TCL 30 SE و TCL 30 E گوشی‌های جدید سری تی‌سی‌ال ۳۰ هستند که در MWC 2022 معرفی شدند.
 
به‌گزارش گیزموچاینا، در نمایشگاه فناوری کنگره جهانی موبایل (MWC 2022)، تی‌سی‌ال از گوشی‌های هوشمند جدیدش از‌ جمله TCL 30 5G و +30 و 30SE و 30E رونمایی کرد. در ادامه به تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی می‌پردازیم.
 
مشخصات و قیمت TCL 30 5G و TCL 30 پلاس و TCL 30
TCL 30 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی +AMOLED FHD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. در پنل جلو دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل و در پنل پشت دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسل می‌شود. افزون‌براین، تی‌سی‌ال اسکنر اثر انگشت را در کنار بدنه تعبیه کرده است.

تی‌سی‌ال ۳۰ 5G از تراشه‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ همراه‌ با ۴ گیگابایت رم LPDDR4x و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قدرت می‌گیرد. انرژی این گوشی توسط باتری با ظرفیت ۵۰۱۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی تأمین می‌شود. قیمت آن ۲۴۹ یورو است و در رنگ آبی و مشکی به‌ فروش می‌رسد.

TCL 30 پلاس دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی +AMOLED FHD با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و نسبت تصویر ۲۰:۹ است. این گوشی از همان تظیمات موجود در TCL 30 5G بهره می‌برد. قدرت‌ سخت‌افزاری آن را تراشه‌ی Helio G37 با ۴ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC تأمین می‌کند. تی‌سی‌ال در این گوشی از باتری با ظرفیت ۵۰۱۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات استفاده کرده است.

TCL 30 نسخه‌ای مقرون‌به‌صرفه از +TCL 30 محسوب می‌شود. افزون‌براین، مشخصات شبیه به مدل پلاس دارد؛ اما دارای تفاوت‌هایی مانند ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است. این مدل اگرچه از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ اما یک شارژر ۱۰ واتی دارد. TCL 30 و 30 پلاس به بلندگوهای استریو دوگانه و اسکنر اثر انگشت در کناره‌ بدنه مجهز شده‌اند. هر سه گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌شود. TCL 30 و 30 پلاس به‌ترتیب با قیمت ۱۹۹ و ۱۷۹ یورو دردسترس قرار می‌گیرند.
 
مشخصات و قیمت TCL 30 SE و 30E
 
 
TCL 30 SE دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ اینچی +LCD FHD است. در پنل جلو از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی)، ۲ مگاپیکسلی (سنجش عمق) و ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) میزبانی می‌کند. این گوشی از تراشه‌ی Helio G25 قدرت می‌گیرد که با ۴ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه است. TCL 30 SE باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژ ۱۵ وات دارد و اسکنر اثر انگشت در کناره‌ی بدنه قرار گرفته است. این گوشی تی‌سی‌ال با قیمت ۱۴۹ فروخته می‌شود.

TCL 30 E همان صفحه‌نمایش، دوربین سه‌گانه پشتی، تراشه‌ و باتری TCL 30 SE را به‌ ارث برده است. باوجوداین، در پیکربندی مجهز به ۳ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و شارژر ۱۰ واتی نیز دارد. قیمت این گوشی ۱۳۹ یورو است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.