تلفن همراه

گوشی

March 3, 2022
12:44 پنجشنبه، 12ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133851

زمان برگزاری رویداد بهاری اپل اعلام شد

 
اپل دعوتنامه‌هایی را به رسانه‌ها برای مراسم بهاری خود ارسال کرد که پیش بینی می شود در جریان آن مدل ارزان قیمت جدیدی از آیفون معرفی شود.
 
 اپل روز سه شنبه دعوتنامه برای رسانه‌ها برای رویداد هشت مارس ارسال کرد. این رویداد با عنوان پیک پرفورمنس (Peek Performance) در یوتیوب و وب سایت اپل مستقیما پخش خواهد شد. رویدادهای اپل از زمان آغاز پاندمی کووید ۱۹ در مارس سال ۲۰۲۰ مجازی شده اند.
 
این نخستین رویداد اپل از اکتبر سال ۲۰۲۱ خواهد بود که لپ تاپهای مک بوک پروی جدید را معرفی کرده بود. سال گذشته این شرکت رویداد بهاری را در آوریل برگزار کرد و مدلهای پیشرفته آی پد و رایانه آی مک را رونمایی کرد.
 
طبق گزارش تحلیلگران و رسانه‌ها، اپل در این رویداد ممکن است آیفون ارزان قیمت جدیدی با پشتیبانی ۵G و اسکن اثر انگشت و یک آی پد میان رده معرفی کند.
 
اپل در حال حاضر یک آیفون ارزان قیمت با نام iPhone SE به بازار عرضه کرده که در بهار سال ۲۰۲۰ معرفی شد و قیمت فروش آن ۳۹۹ دلار است و جدیدترین مدل آیفون با حسگر اثر انگشت تاچ آی دی است.
 
انتظار می رود آی پد جدید مدل به روز شده آی پد ایر باشد. این دستگاه آخرین بار در اکتبر سال ۲۰۲۰ عرضه شد و در حال حاضر ۵۹۹ دلار قیمت دارد.
 
اپل همچنین ممکن است iOS ۱۵.۴ را منتشر کند که جدیدترین نسخه نرم افزار آیفون است و چندین قابلیت جدید شامل گزینه برای استفاده از تشخیص چهره ماسک دار برای باز کردن قفل دستگاه و قابلیت پذیرش پرداختهای کارت اعتباری بدون تماس و بدون نیاز به سخت افزار اضافی دارد.
 
بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، محصولاتی که در رویداد بهاری اپل معرفی می شوند، اهمیت کمتری برای این شرکت در مقایسه با رویدادهای پاییزی دارند که معمولا در جریان برگزاری آنها مدلهای گران قیمت و سودآور آیفون پیش از آغاز فصل تعطیلات سال نو معرفی می شود. اپل همچنین یک کنفرانس سالانه طراحان در ژوئن با عنوان WWDC برگزار می کند و گاهی در جریان آن سخت افزار جدید معرفی می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.