تلفن همراه

گجت

March 4, 2022
12:33 جمعه، 13ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133870

شیائومی می بند 7 با نمایشگر بزرگتر و آلارم هوشمند از راه می‌رسد

 
براساس گزارش جدید «XDAdevelopers»، می بند 7 شیائومی ظاهرا قرار است علاوه بر پشتیبانی از برخی فعالیت‌های ورزشی از ایروبیک تا زومبا، از نمایشگر بزرگتر و همیشه روشن (Always On Display) بهره ببرد و با قابلیت‌های جدیدی از جمله آلارم هوشمند و پشتیبانی از GPS در دسترس کاربران قرار گیرد.
 
می‌بندهای شیائومی یکی از مقرون به صرفه‌ترین و محبو‌ب‌ترین ردیاب‌های تناسب اندام در بسیاری از بازارها هستند که طرفداران خودش را دارد. حدود یک سال قبل این شرکت می بند 6 را به بازار عرضه کرد و اکنون ظاهرا نوبت به نسل بعدی آن رسیده است.
 
 
برخی مشخصات فاش شده می بند 7 شیائومی
براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده می بند 7 با اسم رمز «L66» و شماره مدل M2129B1 و M2130B1، از نمایشگر بزرگتر با وضوح 490 در 192 پیکسل همیشه روشن بهره خواهد برد و مجهز به  مجموعه‌ای از فعالیت‌های ورزشی از ایروبیک تا زومبا خواهد بود. همچنین گفته می‌شود می بند 7 از GPS پشتیبانی خواهد کرد.
 
در اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در مورد می بند جدید شیائومی به این موضوع اشاره شده که می بند 7 مجهز به ویژگی هشدار هوشمند خواهد بود که به صورت خودکار کاربر را از خواب سبک، 30 دقیقه قبل از آلارم از پیش تعریف شده بیدار می‌کند. به علاوه مچ‌ بند جدید شیائومی با حالت ذخیره انرژی،‌ طول عمر باتری بهبود یافته‌تری خواهد داشت.
 
در حال حاضر، هنوز خبری در مورد تاریخ معرفی و عرضه می بند 7 شیائومی منتشر نشده است. می بند 6 در ماه مارس سال گذشته معرفی شد و در نتیجه انتظار می‌رود طی روزهای آتی خبرهای بیشتری در مورد نسل جدید می بند شیائومی به اشتراک گذاشته شود.
 
درنهایت باید دید شیائومی نسل جدید می بند خود را با چه مشخصاتی و در چه تاریخی معرفی و در نهایت در دسترس کاربران قرار می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.