تلفن همراه

گوشی

March 7, 2022
11:16 دوشنبه، 16ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133998

رندرهای جدید شیائومی 12 اولترا طراحی متفاوت ماژول دوربین را نشان می‌دهند

 
شیائومی در دی ماه از سه عضو خانواده گوشی‌های شیائومی 12 رونمایی کرد و حالا طرفداران منتظر قدرتمندترین عضو این سری یعنی شیائومی 12 اولترا هستند. حالا رندرها و مشخصات جدیدی درباره این دستگاه منتشر شده است.
 
طبق رندرهای منتشر شده، روی پنل پشتی شیائومی 12 اولترا برخلاف نسل قبلی شاهد نمایشگر ثانیه نخواهیم بود که البته در رندرهای قبلی نیز چنین موضوعی به چشم خورده بود. در عوض، ماژول دوربین ظاهر دایره‌ای به خود خواهد گرفت و طبق این تصاویر حداقل شامل چهار سنسور خواهد شد که یکی از آن‌ها دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال 5 برابر است. طبق شایعات علاوه بر سنسور اصلی و اولترا واید، این دستگاه از لنز تله‌فوتو هم بهره خواهد برد.
 
مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا
 
طبق شایعات منتشر شده، شیائومی 12 اولترا دارای پنل 120 هرتز امولد با وضوح 1440p، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که احتمالا از سرعت شارژ 120 وات یا 150 وات پشتیبانی خواهد کرد.
 
گوشی پرچمدار شیائومی 12 اولترا ظاهرا در بازار موبایل یکی از بهترین دوربین‌ها را خواهد داشت و طبق گزارش‌هایی که منتشر شده، غول فناوری چینی با شرکت سازنده دوربین آلمانی لایکا همکاری خواهد کرد.
 
شیائومی 12 و 12 پرو از چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1 و شیائومی 12 ایکس از چیپ اسنپدراگون 870 بهره می‌بردند. هر چند به طور رسمی تایید نشده، اما گفته می‌شود که شیائومی‌ 12 ‌اولترا اولین گوشی با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس خواهد بود.
 
در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که شیائومی 12 و 12 پرو احتمالا در ماه جاری میلادی وارد بازار جهانی خواهند شد و اخیرا قیمت نسخه جهانی آن‌ها فاش شده بود. طبق گزارش منتشر شده، شیائومی 12 با قیمت پایه 899 یورو و مدل پرو با قیمت پایه 1099 یورو روانه بازار می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.