5G, 6G, vRAN, OpenRAN

تلفن همراه

گوشی

March 8, 2022
22:29 سه شنبه، 17ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134072

آیفون SE 3 معرفی شد؛ کوچک اما قدرتمند!

ICTna.ir – اپل نسخه جدیدی از سری آیفون مقرون به صرفه خود را معرفی کرده است: iPhone SE 5G!
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این نسخه نسل سوم گوشی های آیفون مقرون به صرفه است. این اولین محصول از این سری است که از فناوری 5G پشتیبانی میکند و  پردازنده آیفون 13 را در قلب خود جای داده است.
 
FNWMXZvXsAQ4f-q.jpg
 
آیفون SE 5G دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی است و ظاهر و احساسی مشابه با نسخه 2020 SE دارد. این گوشی تراشه A15 Bionic را در قلب خود دارد که آیفون 13 از آن استفاده می کند. این تراشه همچنین از 5G mmWave پشتیبانی می کند.
 
دوربین آیفون SE 5G نیز بهبود یافته است. از عکاسی محاسباتی مشابه آیفون 13، از جمله Deep Fusion استفاده می‌کند که به بهینه‌سازی بافت و جزئیات در عکس نهایی کمک می‌کند. احتمالاً این بدان معناست که اپل حالت شب را نیز در این گوشی مقرون به صرفه ارائه کرده است.
 
iPhone SE 5G سیستم عامل iOS 15 اپل را اجرا می کند که قابلیت هایی مانند حالت فوکوس جدید و تجربه بهبود یافته نقشه های اپل است.
فرانسسا سویت، مدیر خط تولید آیفون اپل، در طول ارائه مجازی امشب خود، اشاره کرد که اینها ویژگی‌های نرم‌افزاری هستند که «در گوشی‌های قدیمی‌تر امکان‌پذیر نبود».
 
آیفون SE یک مدل محبوب برای کاربران جدید آیفون است. مدیر عامل اپل، تیم کوک، اعلام کرد که این مدل به تبدیل افراد «به فردی سریعتر» نسبت به سایر دستگاه‌ها کمک کرده است. به ویژه، این دستگاه با Google Pixel 5a ، یکی دیگر از گوشی های مقرون به صرفه هم رده، رقابت می کند. هر دو گوشی با مسیر بازاریابی یکسانی کار می‌کنند و هر دو بهترین توانایی‌های همتایان پرچم‌دار خود را می‌گیرند و آن‌ها را با هزینه پایین تر ارائه میکنند.
 
آیفون SE 5G در مقایسه با دستگاه‌های اندرویدی ارزان قیمت فعلی، قیمتی رقابتی دارد. از 430 دلار شروع می شود و از 18 مارس در دسترس خواهد بود. البته از حالا می توانید آن را از هم اکنون پیش خرید کنید!
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.