تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 12, 2022
14:16 شنبه، 21ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134178

جذب ۱۱۳ شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک در خوزستان

 
مدیرکل پست خوزستان از جذب ۱۱۳ شرکت فعال در حوزه تجارت الکترونیک در یک سال اخیر در استان خبر داد و گفت: با توجه به این اقدام ترافیک قبول محصولات نسبت به سال گذشته ۱۵۷ درصد رشد داشته است.
 
مهران حموله در خصوص اقدامات انجام شده در بحث تجارت الکترونیک در استان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ در بحث خرید و فروش اینترنتی، در زمینه قبول و ارسال مرسولات، ۱۱۳ شرکت فعال در استان جذب شد.
 
وی با تاکید بر اهمیت فروش اینترنتی و نقش پست در این خصوص افزود: تعداد فروشگاه‌های فعال جذب شده در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل رشد ۱۴۱ درصد رشد داشته است.
 
حموله تصریح کرد: همچنین با توجه به این مساله ترافیک قبول محصولات در این حوزه نسبت به سال گذشته ۱۵۷ درصد رشد داشته است.
 
مدیرکل پست خوزستان عنوان کرد: رونمایی از سایت "روستابازار" جهت ارسال مرسولات بومی و استراتژیک تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان کالا در روستاها، از دیگر اقدامات انجام شده پست خوزستان در بحث تجارت الکترونیک است.
 
وی ادامه داد: ایجاد مرکز نوآوری و خلاقیت پست خوزستان با همکاری شرکت‌های شتاب‌دهنده‌، جهت جذب استارتاپ‌ها و با هدف حمایت از ایده‌های نوآورانه در زمینه پست و تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته از دیگر اقدامات مهم پست در این حوزه است.
 
حموله در پایان گفت: پست خوزستان در تلاش است با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های فعال در این حوزه بتواند بحث تجارت الکترونیک در خوزستان و نقش پست را در این زمینه ارتقا دهد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.