سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 13, 2022
16:35 یکشنبه، 22ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134227

مینی PC جدید ایسوس با پردازنده‌‌های نسل یازدهم اینتل معرفی شد

 
ایسوس محصولات مختلفی در حوزه‌ سخت‌افزار دارد و حالا یک عضو جدید به خانواده‌ مینی پی‌سی‌های این کمپانی پیوسته است. مینی PC جدید ایسوس با نام PN63-S1، به پردازنده نسل یازدهم اینتل مجهز شده و قیمت پایه‌ 430 یورو را با خود یدک می‌کشد.
 
مینی پی‌سی ایسوس PN63-S1 قادر است تا به صورت همزمان 3 نمایشگر 4K را تحت پوشش خود قرار دهد تا کاربران در این زمینه با محدودیتی مواجه نشوند.

 
این مینی پی‌سی در نسخه‌های مختلفی عرضه می‌شود که گران‌ترین آن‌ها به پردازنده‌ اینتل Core-i7 11370H تجهیز شده است. این نسخه‌ با 8 گیگابایت حافظه‌ رم و 512 گیگابایت حافظه‌ SSD ارائه می‌شود. باقی نسخه‌ها نیز با پردازنده‌های زیر عرضه می‌شوند:
 
اینتل Core-i3 1115G4
اینتل Core-i5 1135G7
اینتل Core-i7 1165G7
اینتل Core-i5 11300H
ایسوس می‌گوید که این مینی پی‌سی از سیستم ضد گرد و غبار بهره می‌برد و به صورت خودکار تمیز می‌شود. دو اسلات حافظه‌ رم DDR4 3200MHZ در این محصول تعبیه شده و می‌توان میزان این حافظه را تا 64 گیگابایت نیز ارتقاء بخشید.
 
دو اسلات M.2 برای حافظه‌ SSD و یک اسلات نیز برای حافظه‌ SATA در نظر گرفته شده‌اند. نکته‌ مهم این است که یکی از اسلات‌های حافظه‌ SSD از استاندارد PCIe Gen 4 و دیگری از استاندارد PCIe Gen 3 پشتیبانی می‌کند.
 
ایسوس از سیستم‌عامل ویندوز 11 روی این مینی پی‌سی استفاده کرده است. درگاه‌های مختلف از جمله جایگاه کارت حافظه نیز در کنار این مینی PC ایسوس جا خوش کرده‌اند که در ادامه نگاهی به آن‌ها داریم:
 
اترنت 2.5 گیگابیتی
مینی DP 1.2
درگاه HDMI 1.4
درگاه Type-A 3.2
جک هدفون
درگاه Type-C 3.2
نوبت به برچسب قیمتی این مینی پی‌سی می‌رسد. ایسوس نسخه‌ ارزان‌قیمت مجهز به پردازنده‌ Core-i3 را با قیمت 430 یورو عرضه می‌کند. انتظار می‌رود که نسخه‌ی گران‌تر با پردازنده‌یCore-i7 11370H قیمت 620 یورویی داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.