تلفن همراه

گوشی

March 14, 2022
11:40 دوشنبه، 23ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134253

سامسونگ رسماً برگزاری رویداد آنپکد در تاریخ ۲۶ اسفند را تأیید کرد

 
رویداد گلکسی آنپکد بعدی برای معرفی گوشی‌های میان‌رده گلکسی A53‌ و گلکسی A73 در تاریخ ۲۶ اسفند ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت تهران برگزار می‌شود.
 
سامسونگ بالأخره تاریخ رویداد بعدی گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) خود را اعلام کرد. این شرکت پس از رونمایی گوشی‌ها و تبلت‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۲۲ و تب اس ۸، حالا روی گوشی‌های میان‌رده تمرکز کرده است. ناگفته نماند غول کره جنوبی چندی پیش نیز از گوشی‌های گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی M23 و گلکسی M33 5G پرده‌برداری کرده بود.
 
به‌گزارش سم‌موبایل، رویداد آینده آنپکد سامسونگ در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۲ (۲۶ اسفند ۱۴۰۰) برگزار می‌شود و انتظار می‌رود این شرکت گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 را به‌طور رسمی رونمایی کند. این رویداد به‌صورت زنده در Samsung.com، Samsung Newsroom و کانال یوتیوب سامسونگ پخش خواهد شد.
 
شرکت مذکور در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود اشاره کرد که قصد دارد نوآوری‌های گلکسی را با گوشی‌های سری گلکسی A آینده‌‌اش عمومی کند. بنابراین، ممکن است حداقل در یکی از گوشی‌های سری گلکسی A ویژگی‌هایی مانند دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل، فیلم‌برداری 4K با سرعت ۶۰ فریم‌بر‌ثانیه و فیلم‌برداری 8K وجود داشته باشد.
 
مشحصات گلکسی A53 و گلکسی A73 قبلاً فاش شده است. هر دو گوشی مشابه مدل‌های قبلی خود هستند؛ اما انتظار می‌رود تراشه‌های قدرتمندتر و ویژگی‌های دوربین بهبود‌یافته داشته باشند. افزون‌براین، به صفحه‌نمایش Super AMOLED دارای حفره (اینفینیتی-او) برای میزبانی دوربین سلفی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و باتری‌هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت و شارژ سریع ۲۵ وات مجهز خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.