تلفن همراه

گوشی

March 16, 2022
11:35 چهارشنبه، 25ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134332

راهنمای خرید نوروزی محصولات سامسونگ

 
روزهای نزدیک نوروز، زمان فکر کردن به کادوهایی است که باید برای عزیزان‌تان تهیه کنید. انتخاب بهترین و مناسب‌ترین هدیه و عیدی برای دوستان، خانواده و نزدیکان همیشه می‌تواند به یک چالش بزرگ تبدیل شود. در این مقاله سعی داریم کاربردی‌ترین محصولات سامسونگ را در بازه‌های قیمتی متفاوت و برای سلایق مختلف معرفی کنیم.
 
به گزارش روابط عمومی سامسونگ، حتی اگر به فناوری و محصولات آن علاقه‌مند باشید، بررسی و انتخاب بهترین و کاربردی‌ترین ابزارهای دیجیتال و هوشمند برای کادو دادن به اطرافیان کاری بسیار سخت و زمان‌بر است. مخصوصا با وجود محصولاتی که غول‌های فناوری هرساله وارد بازار می‌کنند.
 
گلکسی S22 Ultra
اگر در نوروز ۱۴۰۱ می‌خواهید گوشی هوشمندی هدیه دهید تازه‌ترین پرچمدار گوشی‌های سامسونگ بهترین انتخاب ممکن است. گلکسی S22 Ultra با S Pen داخلی، پردازنده ۴ نانومتری، قابلیت‌های پیشرفته عکاسی با امکان ضبط ویدئو باکیفیت در شب و عمر باتری آن که برای بیش از یک روز کافی است، قدرتمندترین گوشی‌ای به شمار می‌رود که سامسونگ تا به حال ساخته است. این گوشی با همراهی S Pen میراث Note را در بر می‌گیرد و در عین حال راه‌های جدیدی را برای خلاقیت و انجام کارها باز می‌کند. لنزهای پیشرفته فوق شفاف گلکسی S22 Ultra کمک می‌کند حتی در شب هم ویدئویی بدون لرزش و کاملا شفاف در شب بگیرید.
 
 
گلگسی S22 Ultra همچنین از شارژ فوق سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید پس از ۲۰ دقیقه شارژ، بیش از ۵۰ دقیقه ویدئو ضبط کنید. این گوشی جدید سامسونگ از صفحه نمایشی  ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۱۷۵۰ نیت بهره می‌برد که همه تصاویر و ویدئوها را با جزئیات خیره‌کننده و روشن‌تر از همیشه به نمایش می‌گذارد.
 
گلکسی Z Flip3
چنانچه در اطرافیان‌تان کسی را دارید که زیبایی به اندازه کارکرد گوشی برایش اهمیت دارد گلکسی Z Flip3 گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن است.  Z Flip3 صفحه‌نمایشی بزرگتر از نسل قبلی خود روی قاب جلویی دارد که امکان استفاده سریع از آن را در حال حرکت فراهم می‌کند. این گوشی مجهز به استاندارد IPX8 در زمینه مقاومت در برابر آب است و بدنه آن ماندگاری بالایی دارد.
 
 
کاربران می‌توانند با استفاده از ویجت‌های جدید مخصوص نمایشگر جلویی قرارهای ملاقات خود را تنظیم کرده، شرایط آب‌وهوایی را بررسی و تعداد قدم‌های پیاده‌روی خود را بشمارند و همزمان عکس پس‌زمینه این نمایشگر را هم متناسب با رنگ گوشی تغییر دهند. این گوشی تاشو به شکلی طراحی شده تا بهترین کارکردهای ممکن را برای گرفتن عکس و ثبت خاطرات، در اختیار شما قرار دهد. در حالت Flex و بدون نیاز به دخالت دست می‌توانید با استفاده از این گوشی از خود سلفی بگیرید.
 
گلکسی Buds Pro
اگر اطرافیان شما به غرق شدن در موسیقی علاقه دارند و یا برای کار کردن به سکوت نیاز دارند، گلکسی Buds Pro بهترین گزینه انتخابی شماست. این ایربادزها دارای صدایی فراگیر، کیفیت تماس عالی، ANC هوشمند و قابلیت اتصال بهتر با اکثر دستگاه‌ها هستند. همه این قابلیت‌ها در یک طراحی مدرن و زیبا گنجانده شده است. گلکسی Buds Pro با استفاده از یک ووفر ۱۱ میلی‌متری برای تولید صدای باس در کنار یک توییتر ۶.۵ میلی‌متری برای تولید صداهای زیر، همواره صدایی عالی با کمترین اختلال به گوش شما می‌رساند. گلکسی Buds Pro با استفاده از سه میکروفون و یک واحد تفکیک صدا (VPU) صدای شما را از صداهای ناخواسته جدا کرده و باعث می‌شود که صدای شما با وضوح بالایی شنیده شود. گلکسی Buds Pro هوشمندترین توانایی‌ را در زمینه حذف نویز فعال یا ANC در مقایسه با هر ایربادز بی‌سیم دیگری دارد. وقتی نیاز به تمرکز روی کار داشته باشید، یا فقط برای استراحت بخواهید از هیاهوی بیرون جدا شوید، می‌توانید صدای بیرون را تا ۹۹ درصد حذف کنید یا میزان آن را مطابق با سطح مناسب برای خودتان تنظیم کنید. شما می‌توانید اتصال این ایربادز را بنا به استفاده خودتان بین گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی جابجا کنید بدون اینکه نیاز به هیچ تنظیم دستی داشته باشید.
 
گلکسی Watch4
همیشه افرادی هستند که به سلامتی خود بیشتر از بقیه چیزها اهمیت بدهند و یا زمان کافی برای چک کردن اعلان‌ها یا پیام‌های خود روی صفحه اصلی گوشی را نداشته باشند. گلکسی Watch 4 مجهز به حسگر پیشرفته BioActive سامسونگ است که دقت اندازه‌گیری بالایی دارد. این حسگر جدید سه کاره فعالیت دقیق سه حسگر قدرتمند حوزه سلامت (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب و تحلیل آمپدانس بیوالکتریک) را بررسی می‌کند تا بتوانید فشار خود را مشاهده کنید، ضربان نامنظم یا AFib را تشخیص داده، میزان اکسیژن خون را اندازه گرفته و برای اولین بار کامپوزیسیون کلی بدن‌تان را اندازه بگیرید.
 
 
می‌توانید با وصل کردن ساعت گلکسی Watch 4 خود به تلویزیون هوشمند سامسونگ یک باشگاه خانگی ساخته، میزان کالری مصرفی و ضربان قلب خود را روی صفحه تلویزیون مشاهده و به راحتی آنها را رهگیری کنید. در زمان استراحت هم ساعت گلکسی Watch 4 کامل‌ترین تصویر از الگوهای خواب را با بیشترین جزییات در اختیار شما می‌گذارد. ساعت هوشمند شما صدای خروپف شما را هم تشخیص داده و همزمان میزان اکسیژن خون در زمان خواب را هم اندازه می‌گیرد.
 
با استفاده از گلکسی One UI Watch، وقتی اپلیکیشنی روی گوشی‌تان نصب شود، در صورت سازگاری با این سیستم، به‌ صورت خودکار روی ساعت هم نصب می‌شود. این پلتفرم پیشرفته به شما امکان می‌دهد تا بصورت مستقیم از روی ساعت خود از اپلیکیشن‌هایی مانند مسیریاب گوگل یا خدمات گلکسی مثل SmartThings و Bixby استفاده کنید. باتری گلکسی Watch 4  تا ۴۰ ساعت دوام می‌آورد. با تنها ۳۰ دقیقه شارژ این ساعت می‌توانید برای ۱۰ ساعت استفاده از آن استفاده کنید.
 
گلکسی Tab S8
گلکسی Tab S8 نیز یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند گزینه خوبی به عنوان هدیه باشد. سخت‌افزارهای پیشرفته، قابلیت‌های پرمیوم و هماهنگی ساده با اکوسیستم گلکسی، در یک دستگاه قابل حمل قرار داده شده است. امروزه برای تماس‌های تصویری و یا استریم ویدیو به تبلت‌های‌مان متکی هستیم. گلکسی Tab8 مجهز به دوربین اولترا واید در جلو، میکروفون با امکان تنظیم سه حالته و فناوری فریم‌بندی خودکار هوشمند است تا بتوانید بهترین تجربه ویدیویی را از یک دستگاه همراه داشته باشید. با استفاده از قابلیت‌های Multi-active Window و Samsung Dex در کنار امکان اشتراک‌گذاری فایل به شکل امن از طریق Quick Share، قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ این دستگاه ارتقا پیدا کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.