تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 16, 2022
14:20 چهارشنبه، 25ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134344

مایکروسافت 16 فروردین رویدادی با تمرکز بر نقش ویندوز در کار هیبریدی برگزار می‌کند

 
مایکروسافت چند ماه پیش نسل جدید ویندوز را منتشر کرد و حالا از برگزاری رویدادی در تاریخ 16 فروردین برای صحبت درباره «آینده هیجان‌انگیز» کارهای هیبریدی با کمک سیستم عامل ویندوز خبر داده است. در این مراسم باید منتظر «پانوس پانای» باشیم تا درباره قابلیت‌های امنیتی، بهره‌وری و مدیریتی این سیستم عامل در فضای محلی و ابری صحبت شود.
 
در صفحه رسمی رویداد مایکروسافت جزئیات زیادی درباره این مراسم ارائه نشده، اما اشاراتی به نوع راهکارهای هیبریدی و ابزارهای امنیتی مایکروسافت دیده می‌شود. این اشارات نشان می‌دهند که در نظر این شرکت «اداره» بیشتر از آن که یک مکان باشد، یک ایده است. مراسم مایکروسافت 16 فروردین ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.
 
سرویس‌های اداری مایکروسافت شامل سرویس‌هایی مثل اشتراک «ویندوز 365» است که از طریق مرورگرهای وب در دسترس قرار می‌گیرند. به‌علاوه، فریمورک Fluid برای اپلیکیشن‌های مایکروسافت آفیس (که حالا به نام Loop شناخته می‌شوند) و سرویس مایکروسافت تیمز هم در زیرمجموعه این دسته‌بندی حضور دارند.
 
مایکروسافت به استقبال عصر کار هیبریدی می‌رود
ساتیا نادلا پارسال گفته بود که کار هیبریدی نمایان‌گر بزرگ‌ترین تغییر در چگونگی انجام کارها در نسل فعلی خواهد بود. به باور او برای دستیابی به این هدف به مدل‌های اجرایی جدید، فرآیندها و مکان‌های تازه‌ای نیاز داریم. در آن زمان، در پستی که نادلا در لینکدین به اشتراک گذاشت تصویری از یک جلسه متاورس با آواتارهای عجیب و غریب منتشر شده بود.
 
حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه مقدار از ایده‌های نادلا در برنامه‌های جاری این شرکت پیاده‌سازی شده و چقدر از آن‌ها در رویداد پیش رو معرفی خواهد شد.
 
این غول فناوری اخیرا سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف داشته و پس از نهایی شدن خرید نیوانس تمرکز زیادی را بر ارائه راهکارهای ابری معطوف می‌کند. همچنین امروز اعلام شد که مایکروسافت به همراه چند شرکت دیگر در استارتاپ ConsenSys، فعال در حوزه وب 3، سرمایه‌گذاری کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.