اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

March 17, 2022
10:50 پنجشنبه، 26ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134363

نسخه نوروزی نشان با ۲ قابلیت رادیو نشان و کنکاش منتشر شد

 
نقشه و مسیریاب نشان نسخه جدید خود را با دو قابلیت «رادیو نشان» و «کنکاش» برای سفرهای نوروزی عرضه کرد. نسخه ۱۰ نشان، امکان گوش دادن موسیقی به وسیله رادیو را فراهم کرده و قابلیت کنکاش، مکان‌های اطراف مثل رستوران‌ها یا محل‌های گردشگری را به کاربران نمایش می‌دهد.
 
نقشه و مسیریاب نشان نسخه جدیدی با قابلیت‌های تازه برای سفرهای نوروزی عرضه کرد. نسخه ۱۰ نشان، شامل دو قابلیت رادیو نشان‌ و کنکاش است. در نسخه جدید نشان امکان گوش دادن موسیقی به وسیله رادیو فراهم شده است و با استفاده از قابلیت کنکاش، مکان‌های اطراف مثل رستوران‌ها یا محل‌های گردشگری به شکل دسته‌بندی شده قابل مشاهده هستند.
 
رادیو نشان که به نسخه نوروزی این مسیریاب اضافه شده یک رادیو اینترنتی است که با همکاری بیپ‌تونز به صورت ۲۴ ساعته موسیقی پخش می‌کند. موسیقی‌ها در چندین کانال متنوع بر اساس تم‌های مختلف موسیقی نظیر سنتی یا پاپ ارائه شده و کاربران می‌توانند با انتخاب یک کانال، موسیقی‌های مورد علاقه خود را گوش دهند. این قابلیت علاوه بر اینکه در حالت مسیریابی در دسترس است در وضعیت نقشه نیز در اختیار کاربر است.
 
رابط کاربری نقشه‌ نشان هم در نسخه‌ی جدید کاملاً تغییر کرده و در نوار پایین اپلیکیشن قابلیت «کنکاش» اضافه شده است. این بخش جدید لیست‌‌های جذاب از مکان‌های تفریحی، گردشگری یا کاربردی را بر اساس مکان مورد نظر کاربر ارائه می‌دهد. برای کنکاش هر بخش نقشه کافی است نقشه را جا‌به‌جا کنید، سرویس کنکاش به صورت خودکار بر اساس محله و محدوده‌ جدید روزآوری می‌شود.
 
کنکاش فقط به همان حوزه‌ جغرافیایی محدود نیست و فرصت‌های دوردست را نیز پیشنهاد می‌کند. به عنوان مثال روستاهای با ظرفیت بالای گردشگری یا پارک‌های بزرگ و جذاب پیرامون شهرها را نیز می‌توان در لیست‌ها کنکاش کرد.
 
در کنکاش مناطق به صورت گسترده‌ای دسته‌بندی شده است که از جمله آنها می‌توان به فست‌فود، رستوران، مکان‌های گردشگری، مکان‌های تاریخی، دیدنی‌های دوردست، مکان‌های محبوب، مراکز خرید و غیره اشاره کرد.
 
نسخه نوروزی نقشه و مسیریاب نشان از گوگل‌پلی، کافه‌بازار، مایکت یا به طور مستقیم از سایت نشان قابل دانلود است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.