تلفن همراه

گوشی

March 17, 2022
11:06 پنجشنبه، 26ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134369

پیکسل 7 گوگل احتمالا شهریورماه معرفی می شود

 
 
شرکت گوگل گوشی‌های پرچمدار پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را مهرماه معرفی کرد ولی ظاهرا امسال قصد دارد نسل بعدی یعنی سری پیکسل 7 را یک ماه زودتر و احتمالا در شهریورماه رونمایی کند.
 
گوگل سرگرم آماده شدن برای معرفی نسل بعدی پیکسل است و شایعاتی در خصوص پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو (که به ترتیب با اسامی رمز چیتا و پنتر نیز شناخته می‌شوند) لو رفته که نشان می‌دهد  برنامه زمانی عرضه نسل بعدی این پرچمداران احتمالا تغییر کرده است.
 
بر اساس آخرین گزارشات، اطلاعات لو رفته خبر از آن می‌دهند که گوشی‌های هوشمند سری پیکسل 7 ممکن است زودتر از برنامه عرضه همیشگی گوگل به بازار بیایند، این زمان عرضه احتمالا کمی زودتر از اکتبر (مهرماه) و در ماه سپتامبر (شهریورماه) خواهد بود.

 
مشخصات احتمالی سری پیکسل 7 گوگل
انتظار می‌رود پیکسل 7 نمایشگری 6.3 اینچی و در طرف مقابل پیکسل 7 پرو نمایشگر 6.7 اینچی داشته باشد. مدل پرو طبق گفته‌ها از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد و در بخش پنل از LTPO بهره خواهد برد.
 
در سوی دیگر مدل پیکسل 7 نمایشگر LTPO نخواهد داشت و نرخ رفش تصویر آن 90 هرتز است. این گوشی هوشمند در مقایسه با نسل فعلی پیکسل 6 نازک‌تر و کوچک‌تر خواهد بود که می‌تواند به معنای استفاده از یک باتری کوچک‌تر در آن باشد.
 
در بخش سخت‌افزار این گوشی‌ها از نسل دوم پردازنده‌ ساخت خود گوگل یعنی تنسور استفاده خواهند کرد. همچنین طبق رندری که اخیرا از پیکسل 7 لو رفته به نظر می‌رسد طراحی اصلی بدون تغییر مانده اما بهینه‌سازی‌هایی جزئی در محصول نهایی وجود خواهند داشت.
 
به هر صورت شاید هنوز کمی برای تایید این شایعات زود باشد اما گوگل با اطلاعات لو رفته از این پرچمداران طی سال‌های اخیر اثبات کرده که نمی‌تواند در خصوص گوشی‌های پیکسل مخفی‌کاری چندانی به خرج دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.