اپراتورها

تلفن همراه

March 18, 2022
12:17 جمعه، 27ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134373

دهناد : برنامه محوری اولویت و مبنای فعالیت های مدیران باشد

 
 دهناد نایب ریس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، با تاکید براینکه برنامه محوری اولویت و مبنای فعالیت های مدیران باشد گفت : عقب ماندگی از برنامه ها قابل قبول نیست و در سال آتی انتظار ما این است که با برنامه ریزی دقیق تر بتوانیم اهداف عالی شرکت را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم و از مشکلات و مسائل سال ۱۴۰۰ عبور کنیم.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در آخرین جلسه هیات مدیره این شرکت که با حضور رییس و اعضای هیات مدیره و همچنین معاونان و مدیران ستادی برگزار شد در مورد برنامه ها و اهداف شرکت در سال آتی بحث و تبادل نظر کردند.
 
 دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر موضوع بنگاه اقتصادی بودن مجموعه گفت: امکانات قابل توجه این شرکت باید با برنامه ریزی دقیق در سال آتی به سمتی پیش رود که ارزش افزوده ایجاد کند و به سود دهی لازم برسیم.
 
وی با اشاره به نقش مدیران مناطق، خاطر نشان کرد: انتظار مدیریت در حوزه ی هزینه ها و در آمدها را داریم به گونه ای که در سال جدید با فرهنگ سازی در زمینه ی مشتری مداری و بالا بردن احساس رضایتمندی مشتری به تراز مثبتی از ارزیابی دست یابیم.
 
وی همچنین گفت: مدیران مناطق باید تجربیات موفق خود را با تعاملات سازنده به سایر مناطق منتقل و در همین راستا برای اجرای برنامه های ابلاغی باستاد مخابرات ایران و معاونین در مجموعه شرکت هماهنگی لازم داشته باشند.
 
دهناد افزود: مجموعه مخابرات در سطح کشور و همه ی استان ها به سلامت اداری و حسن اجرا شهرت دارد و این یک سرمایه بزرگ اجتماعی است که تحت هیچ شرایطی نباید آسیب ببیند و نیاز به تقویت مستمر دارد. همچنین، یکی از راه های تقویت این سرمایه، ارتباط با استانداری ها، فرمانداری ها و بخشداری هاست که امیدواریم مدیران مناطق، تا جایی که مقررات و ضوابط مجموعه اجازه می دهد به اجرای برنامه های دولت در سطح استان ها کمک کنند.
 
نایب ریس هیات مدیره شرکت با اشاره به تقویت خدمات مخابرات در ایام تعطیلات و به ویژه در مناطقی که مقصد مسافران نوروزیی است گفت: در همین ایام با نظارت بر کار کارکنان که یکی از ارکان مهم مدیریتی است می توانیم احساس دلگرمی در بین کارکنان و به تبع آن رضایت بیشتر مشتری را ایجاد کنیم.
 
وی همچنین با تاکید بر موضوع انتصاب دقیق افراد کاردان ، دلسوز و پر تلاش در حوزه های مدیریتی افزود: حذف تبعیض بین همکاران منجر به حذف آفت سازمانی در مجموعه می شود و با برنامه محور عمل کردن و انجام اقدامات شجاعانه و قاطعانه به پیشبرد بهتر اهداف و برنامه ها کمک کنیم.
 
دهناد به نقش ارتباطات اشاره کرد و گفت: ذات ارتباطات ضد محرومیت است و پیام محرومیت در همه ی مناطق با ارتباطات است که به گوش دیگران می رسد.
 
وی همچنین در پایان، با اظهار امیدواری به برنامه های مجموعه مخابرات در سال جدید، گفت: سال پیش رو، سالی است که با عنایت و همکاری نهادهای بالا دستی به گشایش منابع مالی دست می یابیم و با یاری خداوند به گونه ای پیش می رویم که با مدیریت جهادی ،خروجی دقیق و موفقی از برنامه های انجام شده در پایان سال داشته خواهیم داشت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.