تلفن همراه

گوشی

March 18, 2022
12:57 جمعه، 27ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134385

رندر‌ها و مشخصات گوشی ریلمی C31 فاش شد

 
شرکت ریلمی جزء آن شرکت‌هایی است که غالبا گوشی‌های خوبی را با قیمت مناسب راهی بازار می‌کند. این شرکت چینی قصد دارد به‌زودی یک گوشی میان‌رده با نام ریلمی C31 رونمایی کند که تاکنون در سایت‌های صدور گواهینامه‌های زیادی ظاهر شده است. در همین راستا باید اشاره کنیم که این گوشی جدید سری C ریلمی در وب‌سایت صدور گواهینامه NBTC دیده شده و همچنین گواهینامه‌ی FCC را هم دریافت کرده است. علاوه‌بر این‌ها، افشاگری به نام SnoopyTech، رندر‌های این گوشی هوشمند را منتشر کرده که اطلاعاتی در مورد طراحی آن به ما می‌دهد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر مشخصات و تصاویر ریلمی C31 خواهیم پرداخت.
 
بر اساس تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که این گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدید ریلمی در دو رنگ خاکستری و سبز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در پنل جلویی این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای نمایشگر آن تعبیه شده است. همچنین رندر‌های ریلمی C31 حاکی از آن هستند که این گوشی در قسمت پایینی پنل نمایشگر آن حاشیه‌‌ی ضخیمی دارد. در پنل پشتی این گوشی جدید یک ماژول دوربین مستطیلی شکل در گوشه‌ی سمت راست آن قرار دارد که بسیار شبیه به ماژول گوشی ریلمی C35 است. با این حال گفته می‌شود که دوربین اصلی این سیستم سه‌گانه را یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد.
 
 
باید خاطر نشان کنیم که طبق تصاویر منتسب به ریلمی C31، پنل پشتی آن از لبه‌های منحنی شکلی بهره می‌برد. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور پشتیبانی می‌کند و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا نیز در سمت چپ این گوشی هوشمند به چشم می‌خورد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت صدور گواهینامه FCC، این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به‌عنوان منبع تغذیه‌ی خود استفاده می‌کند که با شارژر ۱۰ واتی انرژی مجدد خود را به‌دست می‌آورد.
 
گفته می‌شود که سیستم عامل اندروید ۱۱ روی این گوشی جدید ریلمی به صورت پیش‌فرض نصب شده و رابط کاربری Realme UI 2.0 را هم اجرا می‌کند. ما انتظار داریم که این گوشی هوشمند با یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی در اختیار کاربران قرار گیرد و همچنین از تراشه‌ی Unisoc به‌عنوان قلب تپنده‌ی احتمالی این گوشی یاد می‌شود. احتمالا در روز‌های آینده خبر‌های بیشتر و دقیق‌تری از مشخصات فنی ریلمی C31 در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود.
 
 
بد نیست برای یادآوری بگوییم که شرکت ریلمی هفته‌ی پیش از دو گوشی جدید خود یعنی ریلمی ۹ و ریلمی ۹ SE رونمایی کرد که هر دو از ویژگی‌های جذاب و قیمت مناسب بهره می‌برد. ریلمی ۹ از نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می‌برد. حداکثر روشنایی آن به ۶۰۰ نیت می‌رسد.
 
قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست ۶ نانومتری دایمنسیتی ۸۱۰ است که نسبت به اسنپدراگون ۷۷۸G مدل SE حرف کمتری برای گفتن دارد. در پنل پشتی ریلمی ۹ مانند SE شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و تشخیص عمق هستیم. برای عکس‌های سلفی هم کاربران می‌توانند از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی آن بهره ببرند و تماس‌های ویدیویی هم انجام دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.