اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

March 19, 2022
14:23 شنبه، 28ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134413

اسپاتیفای به سرویس استریم خود NFT اضافه می‌کند

 
پس از اینکه مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ از آمدن NFT ها به اینستاگرام خبر داد، حالا اسپاتیفای هم می‌خواهد در چنین مسیری گام بردارد و NFTها را به همراه فناوری بلاکچین به سرویس استریم خود اضافه کند.
 
به گزارش «فایننشال تایمز»، با این کار درآمد هنرمندان از طریق NFT افزایش پیدا می‌کند و البته می‌تواند هم برای هنرمندان و هم فعالان حوزه رمزارزها جذاب باشد. علاوه بر این، چندین درخواست شغلی نشان می‌دهد که اسپاتیفای به دنبال افرادی است که بتوانند نقشه راه web3 را اجرایی کنند.
 
web3 فناوری است که این روزها در مرکز توجه قرار دارد و البته نظرات مختلفی درباره‌اش به گوش می‌رسد. برخی فعالان حوزه رمزارزها و اینترنت، web3 را آینده این صنعت می‌دانند و احتمال می‌دهند که کمپانی‌ها در آینده در این زمینه قدرت‌نمایی کنند.
 
اسپاتیفای با NFT به حکمرانی‌اش در بازار ادامه می‌دهد
 
 
در حال حاضر اسپاتیفای در بازار استریم موسیقی جهان پیشتاز است و حالا می‌خواهد NFTها را به سرویس خود اضافه کند که اینکار می‌تواند جایگاهش را در بازار حفظ کند. همانطور که بالاتر گفتیم، این کار نه تنها می‌تواند هنرمندان بیشتری را بخاطر افزایش درآمد ترغیب به همکاری با این سرویس استریم موسیقی کند، بلکه علاقه‌مندان و فعالان حوزه رمزارزها هم می‌توانند به سراغ آن بروند.
 
اگرچه در هفته‌های اخیر میزان جستجو برای متاورس و NFT در موتور جستجوی گوگل کاهش یافته، اما شرکت‌های بیشتری به آن‌ها توجه نشان می‌دهند. به گونه‌ای که مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ چند روز پیش در جریان نمایشگاه SXSW اعلام کرد که NFTها طی چند ماه آینده به اینستاگرام می‌آیند. سایر شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و ردیت هم احتمالا بطور جدی‌تری حوزه NFTها را دنبال خواهند کرد.
 
اسپاتیفای اخیرا طی یک قرارداد با باشگاه بارسلونا، نامش را به ورزشگاه نیوکمپ اضافه کرد تا این ورزشگاه «اسپاتیفای نیوکمپ» نام بگیرد و این سرویس استریم موسیقی بیشتر در مرکز توجه قرار داشته باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.