اپراتورها

تلفن همراه

March 19, 2022
16:18 شنبه، 28ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134420

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

 
 
015.jpg
نگارنده بی‌همتای آفرینش، اگرچه در جای‌جای جهان اسرارآمیز هستی، پرده‌های رازآلودی را به نمایش گذاشته که حیرت آمیخته با تحسین انسان به‌مثابه مخلوق برتر را بر انگیخته است، اما می‌توان گفت که پرده پرنقش‌ و‌ نگار طبیعت که در حقیقت گستره این کره خاکی بوده، از دیر باز بارزترین نماد آفرینش به شمار آمده است؛ نمادی که در هر فصلی زیبایی خویش را داشته و جلوه‌ای از قدرت شگرف یزدان یکتا را به تصویر می‌کشد.   در این میان، بهاران را جلوه‌ای دیگر و شکوهی دیگرگون است. زیرا خداوند بزرگ عزیزش داشته و فصل آغازینش قرار داده و همه توان خود را در زیبایی‌اش به کار گرفته تا آدمی را به تأملی هرچه عمیق‌تر در این زمینه، وا دارد. و امسال برای استقبال از بهاری دیگر، با جشن میلاد مطلع خورشید فروزان حضرت مهدی ( عج) همراه می شویم. روزهای پایانی سال مزین شده به نام نامی مهدی (عج) و جشن نیمه شعبان. بسیار مقدس است که در روزهای پایانی سال، عید منتظران زمین برای مستضعفان و شکست سلطه جبّاران و افروختن چراغ شوق در دل مسلمانان و امید بخشیدن به محرومان را جشن می گیریم.
از بهار ۱۴۰۰ تا به امروز که آخرین روزهای سال را می گذرانیم، مجموعه مخابرات ایران، علی رغم ناملایمات و چالش ها ومشکلاتی که داشت، گام‌های بلندی برای توسعه برداشت و نقش تأثیرگذار خود را بر سایر بخش‌ها از خدمات گرفته تا صنعت و کشاورزی حفظ کرد. زیرا که براین اصل اساسی معتقد است که ماهیت شرکت مخابرات ایران به عنوان اولین اپراتور یکپارچه مخابراتی درکل کشور، چه از لحاظ توسعه و چه از لحاظ تجهیزات وزیرساخت ها انکار ناپذیر است.
 
سیاست های کلان این شرکت در سالی که گذشت، در حوزه های فناوری ، مالی و اقتصادی، تولید داخل و بازر ومشتری دگرگونی هایی را حادث کرده؛ تحولی که حدوث نظیر آن در آینده خودنمایی خواهد کرد.
 
چشم انداز شرکت مخابرات ایران، ارایه هوشمند خدمات یکپارچه ارتباطات وفناوری اطلاعات در زیست بوم دیجیتال است که اهدافی چون توسعه نوآورانه و هوشمندانه کسب وکار ،ارایه برترین تجربه یکپارچه و دیجیتال به مشتری و تعالی عملیات را پیش روی خود قرار داده است.
 
براین اساس، امیدواریم که درسال پیش روی، بتوانیم درپرتو این سیاست و مساعدت تک تک همکاران گرامی ، به اجرای موفق اهداف وبرنامه های توسعه ای شرکت دست یابیم.
 
ضمن سپاس فراوان و تبریک میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌،حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) و همچنین فرا رسیدن فرخنده عیدنوروز، از پیشگاه خداوند بزرگ برای شما و خانواده‌های ارجمندتان سالی سرشار از کامیابی و سرافرازی را آرزومندیم.
مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.