March 20, 2022
13:46 یکشنبه، 29ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134438

آنر 9 فروردین ماه از دستگاه‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد

 
پوستر جدیدی از آنر به صورت آنلاین در فضای مجازی منتشر شده که روی آن عبارت‌های «راه‌اندازی محصولات جدید آنر» و «آماده برای فراتر رفتن» دیده می‌شود و همچنین در آن به ساعت 20:30 (بدون اعلام منطقه زمانی) 29 مارس (9 فروردین ماه) اشاره شده است.
 
برخی منابع حوزه فناوری، حدس می‌زنند که کمپانی چینی با برگزاری یک رویداد در این تاریخ قصد دارد تا از نسخه جهانی برخی دستگاه‌های پایین‌رده و میان‌رده جدید خود و همچنین دستگاهی از سری آنر X مانند X7 و X8 یا X9 5G رونمایی کند. البته هنوز هیچ جزئیاتی درباره این رویداد و دستگاه‌هایی که در آن معرفی خواهد شد، وجود ندارد.
 
مشخصات آنر X8
 
 
اگر گفته این دسته از منابع صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که در این رویداد نسخه جهانی X8 با همان مشخصات سابق خود معرفی شود. این دستگاه دارای نمایشگر 6.7 اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، چیپست اسنپدراگون 690 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.
 
از جمله مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 22.5 وات، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.
 
در حال حاضر اطلاعاتی درباره مشخصات دو دستگاه دیگر وجود ندارد. همچنین این احتمال وجود دارد که آنر در این رویداد از دستگاه‌های دیگری مانند هدفون‌های کاملا بی‌سیم یا لوازم جانبی دیگر نیز رونمایی کند.
 
گوشی‌های جدید آنر
افزون بر این موارد، آنر‌ اخیرا از نسخه آلتیمیت گوشی مجیک 4 رونمایی کرد که از مشخصاتی مانند نمایشگر 6.81 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین فوق‌العاده پیشرفته و باتری با سرعت شارژ 100 وات بهره می‌برد. علاوه بر این، مشخصات آنر مجیک 4 لایت اخیرا فاش شده بود که شباهت‌های زیادی با آنر‌ X30 دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.