تلفن همراه

گوشی

March 21, 2022
12:39 دوشنبه، 1ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134446

شیائومی 12 لایت 5G احتمالا به‌زودی در اروپا و آسیا عرضه می‌شود

 
شیائومی به تازگی سه گوشی سری شیائومی 12 خود را برای بازار جهانی معرفی کرده است و حالا ظاهرا می‌خواهد به سراغ یک گوشی میان‌رده جدید برود. گفته می‌شود که چینی‌ها می‌خواهند از میان‌رده جدید خود با نام شیائومی 12 لایت 5G در اروپا و آسیا پرده‌برداری کنند.
 
مدتی پیش گفتیم که شیائومی می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک از Xiaomi 12 Lite با نمایشگر AMOLED رونمایی کند. این گوشی یک میان‌رده با طراحی مدرن و مشخصات به‌روز خواهد بود. اطلاعات تازه‌ای که از این میان‌رده فاش شده‌، حاکی از عرضه آن در دو قاره اروپا و آسیا است.
 
شیائومی 12 لایت 5G به‌زودی از راه می‌رسد
طبق گزارشی که به تازگی از برنامه‌های شیائومی فاش شده، این کمپانی در نظر دارند تا میان‌رده جدید خود را در بازارهای آسیایی و اروپایی عرضه کنند.
 
شیائومی هم اکنون در حال آزمایش دو رام اروپایی و آسیایی میان‌رده جدیدش است. نسخه‌های نرم‌افزاری فاش شده از این گوشی، V13.0.7.SLIMIXM برای بازارهای آسیایی و V13.0.0.24.SLIEUXM برای بازارهای اروپایی هستند. بنابراین می‌توان گفت که این گوشی میان‌رده در آینده‌ای نزدیک به دست مشتریان بازارهای مورد اشاره خواهد رسید.
 
انتظار می‌رود این دستگاه تلفیقی از گوشی‌های سری شیائومی 12 با شیائومی CIVI باشد. احتمال می‌رود که این گوشی مجهز به نمایشگر خمیده 6.55 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتزی باشد. حسگر اثر انگشت این گوشی زیر همین نمایشگر جا خوش می‌کند.
 
تراشه به کار رفته در این گوشی، اسنپدراگون 778G پلاس خواهد بود که یک نسخه ارتقایافته از اسنپدراگون 778G در شیائومی 11 لایت 5G نیو ادیشن محسوب می‌شود. دوربین اصلی سه‌گانه این گوشی از حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در نهایت این گوشی با رابط‌کاربری MIUI 13 و اندروید 12 روانه بازار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.