اپلیکیشن

تلفن همراه

March 24, 2022
12:50 پنجشنبه، 4ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134499

خدمات اپل بعد از دو روز به حالت عادی بازگشت

 
تعداد زیادی از خدمات شرکت اپل مانند موسیقی، آی کلود، اپل تی وی و اپل استور روز دوشنبه از دسترس خارج شده و سرانجام روز سه شنبه به حالت عادی بازگشتند.
 
 به نقل از رویترز، اپل تأیید کرده که در مجموع ۱۱ سرویس این شرکت از دسترس خارج شده که خدماتی مانند پادکست، موسیقی و غیره را شامل می‌شود.
 
اپل اعلام کرده که موضوع را بررسی کرده و ممکن است خدمات یادشده طی روزهای دوشنبه و سه شنبه کند شده یا به طور کامل از دسترس خارج شده باشند. این مشکل تا روز سه شنبه ادامه یافت و سرانجام دیروز برطرف شد ولی طولانی شدن این اختلال موجب خشم شدید کاربران شده است.
 
بیش از ۴۰۰۰ نفر از کاربران اپل قطعی یا کندی خدمات این شرکت را در سایت اپل دیتکتور ثبت کرده‌اند و به خصوص از فقدان امکان استفاده از خدماتی مانند یافتن گوشی آیفون، اپل استور، نقشه و پشتیبانی اپل گلایه کرده‌اند.
 
اپل موزیک، اپ استور موبایل و خدمات پادکست‌های اپل پس از اینکه برای دومین روز متوالی با قطعی مواجه شدند، خدمات خود را از روز سه‌شنبه از سر گرفتند. قطعی روز سه‌شنبه همچنین بر روی اپ استور رایان ه های مک کاربران آی کلود وب اپس، اپل بوکس، اپل کارد و خدمات اعلام وضعیت آب و هوا تأثیر منفی گذاشت. هنوز مشخص نیست چه چیزی باعث اختلالات این دو روز شده است، اما بلومبرگ روز دوشنبه گزارش داد اپل به کارکنان خود گفته است که این قطعی ناشی از اختلال در سیستم اسامی نام دامنه یا DNS است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.